Τρίτη, 27 Ιανουαρίου 2015

ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ: ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ, ΜΙΚΡΟΨΥΧΟΣ, ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΠΑΘΗΣ

Καβγάδες μέσω Ιντερνετ

Εχω υποστεί πολλές φορές λεκτική κακοποίηση, σχεδόν bullying μέσω Διαδικτύου! Το τι μου έχουν σούρει δεν περιγράφεται! Είναι που κι εγώ φουντώνω και ξεσπάω με τα όσα διαβάζω, όμως σε καμία περίπτωση δεν θα βρίσω έναν συνομιλητή μου, πόσω δε μάλλον όταν δεν τον γνωρίζω προσωπικά. Γενικά οι «συζητήσεις» μέσω Ιντερνετ και ειδικά μέσω Facebook είναι επικίνδυνες. Ο καθένας βγάζει το πρόβλημά του, κάνει σκουπίδι τον άλλον, λειτουργεί βάσει της ασφάλειας που του παρέχει ο προσωπικός του χώρος από τον οποίο και γράφει. Σπάνια σε δημόσιο χώρο θα μιλούσαμε έτσι χυδαία.


Την πρώτη φορά που σου συμβαίνει, σοκάρεσαι και αρχίζεις να αμφισβητείς τον εαυτό σου. Λες, δεν μπορεί, κάτι λάθος έχω κάνει! Στην πορεία εξοικειώνεσαι (όσο μπορείς) και απλώς τοποθετείς τους ανθρώπους στη σωστή τους διάσταση. Σήμερα ας πούμε μία τύπισσα με αποκάλεσε «κολλημένο, μικρόψυχο, ανεγκέφαλο και ψυχοπαθή», επειδή ανέφερα κάτι για τους δημόσιους υπαλλήλους και εκείνη θίχτηκε ούσα τέτοια. Κι αυτό είναι μόνο ένα μικρό παράδειγμα. Οσο η επικοινωνία αλλάζει, τόσο ο κόσμος θα βρίσκει νέους τρόπους να πει το κοντό του και το μακρύ του, αφού πλέον όλοι έχουμε ένα ασφαλές δημόσιο βήμα. Και όταν κλείνει ο υπολογιστής μεταφερόμαστε πάλι στην κανονική μας ζωή, εκεί που όμως υπάρχουν άλλοι κανόνες και δεν μας παίρνει για πολλές μαγκιές...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου