Τετάρτη, 28 Ιανουαρίου 2015

Η ΝΤΕΠΥ ΧΩΡΙΣΕ

Για την Εβίτα ρε γαμώτο

Είμαι ψυχοπονιάρης, τι να κάνουμε! Ετσι λοιπόν όταν το μεσημέρι μου ήρθε στο κινητό το μήνυμα της Ντέπυς, στεναχωρήθηκα. «Το κοριτσάκι μου», σκέφτηκα. Χώρισε με τον Φάνη, μεγάλο κωλόπαιδο αυτός. Με τη Ντέπυ είχαμε χαθεί εδώ και καιρό, από τότε που μετακόμισε στη Γαλλία για να ζήσει τον -και καλά- μεγάλο έρωτα με τον ακατονόμαστο. Οπως απέδειξε και το sms της βγήκα αληθινός που την συμβούλευα να τον προσέχει. Αυτό με το... Εβίτα όμως στο μήνυμα, με προβλημάτισε. Εστειλε ομαδικό sms σε όλους τους φίλους και ξέχασε να αλλάξει το όνομα; Ή μήπως συμβαίνει κάτι άλλο, πιο σκοτεινό;


Οχι, η Ντέπυ δεν θα μου το έκανε ποτέ αυτό, όχι. Κάποιο λάθος θα έκανε όταν έσωζε τον αριθμό μου, δεν εξηγείται αλλιώς. Εκανα μια μικρή έρευνα και ανακάλυψα πως η πάλαι ποτέ φίλη μου η Ντέπυ είναι μια μεγάλη απάτη και τίποτα παραπάνω. Βγάζει λεφτά στέλνοντας ψυχοπονιάρικα μηνύματα σε αφελείς συνανθρώπους μας. Οχι μαντάμ! Ούτε τα χρόνια σου πολλά θέλω, ούτε τον καφέ σου. Αρκετά! Ο Φάνης σε έκανε σαν τα μούτρα σου! Free Εβίτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου