Παρασκευή, 30 Ιανουαρίου 2015

«ΝΤΕΡΤΙ» ΜΠΙΡΙΜΠΑ

@#%*$%(*#^%$*@%*#

Λοιπόν, εμείς στην παρέα μου προσπαθούμε όσο συχνά μπορούμε να βρισκόμαστε για μπιρίμπα. Κυρίως παίζουμε το ΠουΣουΚού γιατί είμαστε και μεγάλοι (όχι εγώ, οι άλλοι) άνθρωποι και έχουμε υποχρεώσεις (όχι εγώ, οι άλλοι) τις καθημερινές. Οταν κανονίζεται το ραντεβού έχω μεγάλη χαρά, σαν παιδάκι κάνω, αφού και μπιριμπάς είμαι και μου αρέσει ιδιαίτερα η... ντέρτι μπιρίμπα! Επιπλέον περιλαμβάνεται ΚΑΙ μενού (είτε ο οικοδεσπότης φτιάχνει κάτι, είτε παραγγέλνουμε) στο κάλεσμα, οπότε φτάνω πάντα πρώτος (μούσια, πάντα αργώ ρε γαμώτη μου).

ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ
4 παίκτες (καλύτερα άντρες και γυναίκες, μιξ) μαζεύονται σε ένα σπίτι, εναλλάξ κάθε φορά. Η τσόχα είναι στρωμένη, με συνοπτικές διαδικασίες μοιραζόμαστε σε ομάδες και το παιχνίδι ξεκινά. Δεν παίζουμε ΦΥ ΣΙ ΚΑ την εύκολη, αλλά τη δύσκολη διότι πλέον είμαστε φτασμένοι.


ΚΑΝΟΝΕΣ
Πέρα από τη συνήθη μπιρίμπα, η δική μας έχει ένα άλλο, πιο... χαμηλό επίπεδο. Είναι βρώμικη! Οι παίκτες όχι απλώς καλούνται, αλλά οφείλουν να μιλούν άσχημα! Και πρόστυχα. Και με υπονοούμενα. Και να λένε και βρισιές. Καθώς το παιχνίδι προχωρά η κουβέντα αναπτύσσεται σε διάφορα επίπεδα: για σχέσεις, για σεξ, για ραντεβού, για περίεργες συναντήσεις με υποψήφια ταίρια, για το πόσο έχουν ξεφύγει οι άντρες, το πόσο έχουν τρελαθεί οι γυναίκες, για τη βλακεία που μας δέρνει, για το πόσο δύσκολο είναι να κάνεις δεσμό, κριτικάρουμε φυσικά και τους γνωστούς μας. Στο τέλος πάντα καταλήγουμε στο πόσο ανώριμοι είναι οι άλλοι και στο πόσα κόμπλεξ κουβαλά ο μέσος Ελληνας. Ευτυχώς δηλαδή που δεν ανήκουμε σε αυτήν την κατηγορία! Τις τελευταίες φορές βρίσκομαι στην ομάδα των κερδισμένων. Χμμ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου