Κυριακή, 1 Μαρτίου 2015

Η ΑΝΟΙΞΗ ΧΤΥΠΑ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ

Εμπρός βήμα ταχύ

Ο Μάρτιος μας έφτασε! Πουλάκια μου! Ολοι έξω ήσασταν σήμερα, έτσι; Χαμός στη θάλασσα, χαμός στο κέντρο, χαμός στους δρόμους, χαμός και στα ΜΜΜ. Είχε καιρό να κάνει τόσο καλή μέρα, έτσι όλοι μας ξεχυθήκαμε προς τη φύση σε μια προσπάθεια να αφήσουμε πίσω μας ακόμη έναν δύσκολο -και φέτος μάλιστα παγωμένο- Χειμώνα.


Η Ανοιξη φτάνει με όχι και τόσο καλούς οιωνούς για την οικονομία και τη γενικότερη κατάσταση της Ελλάδας. Η ελληνική Ανοιξη όμως έχει κάτι μοναδικό. Μπορεί να πάρει μακριά (σχεδόν) όλα σου
τα προβλήματα, να σε κάνει να νιώσεις μια ανακούφιση. Τουλάχιστον σε μένα αυτό κάνει. Από μικρό παιδί την περίμενα πως και πως. Η Ανοιξη έχει μυρωδιές, έχει γεύσεις, έχει εικόνες, έχει λιγότερα ρούχα και πιο ανάλαφρους ανθρώπους. Η Ανοιξη μυρίζει σαν λουλούδι, αφού επιτέλους η φύση φορά τα αρώματά της και βγαίνει βόλτα. Και μαζί της κι εγώ. Και μαζί της κι εσύ.


Σήμερα Πρωτομηνιά μάζεψα από το πρωί τους φίλους μου και φτιάξαμε μαζί έναν Μάρτη, έτσι για το καλό. Το ασπροκόκκινο βραχιολάκι που εμάς τουλάχιστον θα μας συντροφεύει όλη την Ανοιξη, μέχρι να αντικατασταθεί από τον Ιούνη (δικό μας -επίσης- βραχιολάκι, θα επανέλθω). Και μετά ξεχυθήκαμε στους δρόμους. Και μυρίσαμε θάλασσα. Και περπατήσαμε πολύ. Και βγάλαμε και απίστευτες φωτογραφίες, αφού ο ουρανός μας χάρισε και πάλι εκπληκτικά ντεκόρ.


Πάντα χαμογελάω την Ανοιξη. Είναι σαν να μου στέλνει το σύμπαν ένα μήνυμα. Σαν να μου λέει, μην ανησυχείς, όλα θα πάνε καλά. Δεν βλέπεις τη φύση που αναγεννιέται; Ετσι θα συμβεί και σε σένα. Και τότε εγώ παίρνω πάλι χαρά, παίρνω πάλι θάρρος και βγαίνω από το καβούκι μου και ετοιμάζομαι για νέες περιπέτειες. Πρέπει κι εσύ να κάνεις το ίδιο! Καλή Ανοιξη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου