Πέμπτη, 26 Μαρτίου 2015

ΤΙ ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ, ΤΙ ΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ

Η μεσοβδόμαδη αργία

Δεν ξέρω αν το παθαίνεις και εσύ, εγώ πάντως συνέχεια. Κάθε φορά που μια αργία «πέφτει» στο μέσον της εβδομάδας, το βιολογικό μου ρολόι τρελαίνεται και εγώ μαζί του. Το βράδυ της 25ης Μαρτίου το είχα για Κυριακή και σήμερα όλη μέρα έχω την κούραση της Δευτέρας. Αχ, πως να αντέξει κανείς μία εβδομάδα με δύο Δευτέρες; 


Βέβαια, η αργία μιας Τετάρτης, σπάει την εβδομάδα στα δύο και πριν καλά-καλά ξεκινήσεις τη δεύτερή σου Δευτέρα, έχεις ήδη φτάσει στην Παρασκευή (γιούπι). Αν μέσα σε όλα αυτά προσθέσει κανείς και την επερχόμενη αλλαγή της ώρας, την Κυριακή 29 Μαρτίου, τότε καταλαβαίνεις τι έχω να πάθω, τι έχουμε να πάθουμε. Που θα χάσουμε και μία ώρα ύπνο, που θα νυχτώνει αργά, που θα είμαστε κομμάτια για μερικές μέρες, παίζει ρόλο και η ηλικία του καθενός. Αλλά πάλι, καλές είναι οι αργίες, ακόμη καλύτερη η θερινή ώρα. Ολα για καλό γίνονται, απλώς καμιά φορά μες στο γενικό... κακό, χάνουμε το μέτρο και δεν αντιλαμβανόμαστε εγκαίρως τα διαμαντάκια της ζωής! Καλό καλοκαίρι λοιπόν και καλή μας... εβδομάδα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου