Πέμπτη, 16 Απριλίου 2015

Ο ΚΑΜΕΝΟΣ ΠΑΡΘΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΚΑΦΡΙΛΕΣ

Διαλύοντας το σύμπαν

Ε, λοιπόν αν μου έλεγαν παλαιότερα πως εγώ, ο τέλειος και σωστός Παρθένος:
* θα τοποθετούσα τα πιάτα στο ντουλάπι ανάκατα και όχι εναλλάξ βάσει χρώματος,
* θα άφηνα τα ρούχα στην εσωτερική (εκεί το σώζω) απλώστρα μέχρι να βάλω τα επόμενα πλυντήρια,
* θα έβαζα στο μπαλκόνι γλάστρα δίχως πιατάκι (εκεί παθαίνω ακόμη κάτι φρίκες με τις κιτρινίλες που αφήνει το νερό όταν στραγγίζει),
* θα αφήνα τα πλυμένα ρούχα ατακτοποίητα στον καναπέ του σαλονιού, αφού μωρέ ΒΑΡΙΕΜΑΙ τώρα,
* θα διατηρούσα τη στάχτη στο τζάκι από τον περασμένο Δεκέμβριο με αποτέλεσμα τώρα να ξεχειλίζει και όταν φυσάει δυνατός βοριάς να την πετάει στο πάτωμα,
* θα έκανα 5 μήνες να καθαρίσω το τραπέζι της βεράντας, καθώς πάνω του έχω λουλούδια και που να τα σηκώνω τώρα, άσε το καλοκαίρι,
* θα αγόραζα καρέκλες διαφορετικού χρώματος,
* θα έκοβα το σιδέρωμα μαχαίρι,
* θα άφηνα τη σκόνη να κάνει πάρτι στο σπίτι,
θα τους έβγαζα τρελούς!


Κι όμως αγαπητά ζωδιάκια του αστροσύμπαντος, ακόμη και ένας Παρθένος χαλάει και μάλιστα οριστικά! Να φταίει ο γλυκός μου Τοξότης, ο ωροσκόπος; Δεν ξέρω. Ξέρω όμως πως αυτό το χαλαρό που ζω τελευταία μου αρέσει τρελά, μου πάει ακόμη περισσότερο και επιπλέον με χαλαρώνει αφάνταστα πολύ. Αλλωστε υπάρχει πάντα το αύριο για δουλειές! Εντάξει από στρατιωτάκι, ίσως έγινα ολίγον τι κάφρος, όμως τι να κάνουμε, παλιοζωή!


Υ.Γ.: πάω να πάρω το πιατάκι από μια άλλη γλάστρα που έχω σε ένα άλλο μπαλκόνι διότι αυτή βρίσκεται κοντά στη βρύση και έτσι θα μπορώ να ξεπλένω τις κιτρινίλες της ανά πάσα στιγμή και να την πάω στο άλλο μπαλκόνι που δεν έχει βρύση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου