Σάββατο, 25 Απριλίου 2015

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΦΡΕΝΙΤΙΔΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΞΑΦΝΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΝΤΕΡΕΚ

Πένθος στο «Γκρέις»

Το «Grey's anatomy» το ανακάλυψα αρκετά χρόνια αφότου το είχε ανακαλύψει ο περισσότερος κόσμος. Παθαίνω κάτι τέτοια μερικές φορές. Θυμάμαι ένα καλοκαίρι, το 2012 μάλλον, είχα πάρει σερί όλα τα μέχρι τότε επεισόδια και κάθε βράδυ ζούσα απίστευτες καταστάσεις. Και ένταση και νεύρα και θυμό και κλάματα και έρωτα. Μία επιτυχημένη δραματική σειρά πρέπει να σε συγκλονίζει για να σε καθηλώσει. Και τα γιατρουδάκια του «Γκρέις» το κατάφεραν αυτό, όχι μόνο για μένα, αλλά για εκατομμύρια θεατών ανά την υφήλιο εδώ και 11 σεζόν.


Οσο περνούσε ο καιρός βέβαια, το ενδιαφέρον μου για τη σειρά έκανε... κοιλιά, οι νέοι χαρακτήρες δεν μου άρεσαν και τόσο, έζησα την πτώση και κάπου εκεί βαρέθηκα λίγο, όμως συνεχίσα να το παρακολουθώ μέχρι το βράδυ της Παρασκευής όπου είδα (με δάκρυα στα μάτια κι εγώ) το επεισόδιο με τον θάνατο του Ντέρεκ (Πάτρικ Ντέμσι), ενός εκ των βασικών πρωταγωνιστών που μαζί με τη Μέρεντιθ (Ελεν Πομπέο) ήταν το κεντρικό ζευγάρι, ένα όμορφο δίδυμο, ένας γάμος που είχε γερά θεμέλια, παρά τα προβλήματά του.


Δεν είναι η πρώτη φορά που η δημιουργός της σειράς Σόντα Ράιμς «σκοτώνει» κάποιον ήρωα. Αυτήν τη φορά όμως κάτι μέσα στην καρδιά των τηλεθεατών έσπασε. Δεν είναι τυχαίο που τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γέμισαν με συγκινητικά, αλλά και μηνύματα θυμού για τον θάνατο του αγαπημένου τους χαρακτήρα. Απειλούσαν δε, πως μετά από αυτήν την εξέλιξη το «Grey's anatomy» έχει τελειώσει πλέον γι' αυτούς.


Σχολίασα κάτι στη σελίδα του «Ντέρεκ» στο Facebook (μου αρέσει να το κάνω αυτό) και λίγο αργότερα έλαβα ένα σχόλιο από τη Στέφανι και τη Μασαχουσέτη των ΗΠΑ. Εξαλλη με τη σειρά και τη θλιβερή αυτή εξέλιξη: «Δεν μπορώ να σκεφτώ αυτήν τη στιγμή, όχι σαν ένας λογικός άνθρωπος. Ηταν μια πολύ κακή εβδομάδα για μένα. Ο θάνατος του Ντέρεκ, η Μέρεντιθ που έμεινε μόνη κι εγώ που χάνω ανθρώπους και πράγματα που είχα για χρόνια στη ζωή μου! Πριν από λίγο καιρό, τον Μάρτιο, έχασα την καλύτερη γιαγιά του κόσμου και μάλιστα δύο ημέρες πριν από τα γενέθλιά μου. Ισως ακούγεται τρελό, ίσως να είμαι και τρελή γιατί έχω τόσα στη ζωή μου, όμως νιώθω σαν να έχασα ακόμη ένα μέλος της οικογένειάς μου». Η Στέφανι και κάθε Στέφανι εκεί έξω είχε ταυτιστεί τόσο με αυτήν τη σειρά, ίσως και μέχρι ενός σημείου σε άρρωστο βαθμό, που βιώνει την απώλεια του Ντέρεκ σαν δική της απώλεια. Πόσο μεγάλη είναι η δύναμη της τηλεόρασης! Ειδικά σε άτομα που ίσως είναι πιο μοναχικά, πιο ευαίσθητα, πιο συναισθηματικά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου