Κυριακή, 10 Μαΐου 2015

Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ

Χρόνια πολλά μαμά

Είναι το πρόσωπο που ευθύνεται σε τεράστιο βαθμό γι' αυτό που έχω γίνει σήμερα. Με τα καλά μου, κυρίως όμως με τα κακά μου. Η μαμά μου, η Ελένη, είναι ο μόνος άνθρωπος που θα με πάρει 250 φορές την ημέρα στο τηλέφωνο για να δει αν είμαι καλά, αν έφαγα, αν ντύθηκα, να πούμε τα νέα μας και λίγο πριν το κλείσουμε θα μου πει «πάρε και κάνα τηλέφωνο», ενώ ακόμη δεν έχουμε καν τερματίσει την τρέχουσα συνομιλία μας.


Είναι η γυναίκα που ενώ τσακωνόμαστε συνέχεια και δεν αντέχουμε ο ένας τον άλλο, υπάρχει αυτός ο μαγικός δεσμός που μας φέρνει πάντα κοντά. Συνήθως εγώ της μιλάω απότομα κι εκείνη εκνευρίζεται, αλλά δεν μου κρατάει κακία. Οι μαμάδες άλλωστε δεν έχουν ποτέ εγωισμό απέναντι στα παιδιά τους. Κι αν έχουν, κρατάει τόσο λίγο...


Εκείνη πάλι είναι συνέχεια επικριτική, της φταίνε σχεδόν όλα όσα κάνω και μπορεί να μην το παραδέχεται συχνά, όμως είναι υπερήφανη για μένα, διότι όσα έχω καταφέρει, τα έχω καταφέρει μόνος μου και ουσιαστικά χαίρεται που έχω βρει τον δρόμο μου και είμαι ευτυχισμένος κι ας μην μου το έχει πει ποτέ ανοιχτά.


Εχουμε μια περίεργη σχέση αγάπης. Δεν εκφράζουμε ανοιχτά τα συναισθήματά μας, όμως τα δείχνουμε πάνω από ένα πιάτο φαγητό, ένα κομμάτι σοκολάτα στα κρυφά, ή μια αγκαλιά λουλούδια. Σήμερα, γιορτή της μητέρας, μαμά, έχω να σου ευχηθώ «χρόνια πολλά και καλά» και να έχουμε χρόνο μπροστά μας για να τσακωνόμαστε με την ίδια ένταση!


Μάνα, μητέρα, μαμά, μαδερίκο, μάμι, μαμ, όπως κι αν την αποκαλείς, χρόνια της πολλά! Να τις έχουμε δίπλα μας και να τις χαιρόμαστε!

* Ειδικά αφιερωμένο σε όλους όσοι έχουν χάσει τις μανούλες τους και τέτοια μέρα τους λείπουν ένα τσακ περισσότερο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου