Τετάρτη, 20 Μαΐου 2015

ΕΙΣΑΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ

Φτιάξε σώμα, μπορείς

Είμαι που λες στον φούρνο για να πάρω ψωμί για τοστ (από κει να αγοράζετε κι εσεις, όχι τα ετοιματζίδικα, τα γεμάτα συντηρητικά) και θέλω να δοκιμάσω ΤΑ ΠΑΝΤΑ! Μπουγατσάκια, τυρόπιτες, ντονατσάκια, κουλούρια γλυκά, κουλούρια αλμυρά, πάστες, γαλατόπιτα, μηλόπιτα, κριτσίνια, σάντουιτς, λουκανικόπιτα, παγωτίνια, γιαούρτι, αυγά (καταλαβαίνεις την κατάσταση μου, πάλι), όμως κρατιέμαι στο ύψος μου και φεύγω μόνο με το ψωμί του τοστ, 1,60 ευρώ.


Βγαίνοντας όμως στον δρόμο με περιμένει μια δυσάρεστη έκπληξη. Διαφήμιση παγωτού. ΣΟΚ! Είναι μια σειρά... πυραύλων σε τέσσερις γεύσεις: λεμόνι, φράουλα, βανίλια και σοκολάτα. Δοκιμάστε τα -λέει- ΟΛΑ. Μα, είναι δυνατόν; Βαλτοί είναι; Και αυτοί μες στη συνομωσία των τρανς λιπαρών;


Σαν λαός οι Ελληνες δεν είμαστε... Ολλανδοί! Ψηλοί, γεροδεμένοι κλπ. Είμαστε μετρίου αναστήματος με κοιλιές και κώλους. Ας μην γελιόμαστε. Ειδικά η κρίση μας έριξε περισσότερο στο φαγητό, αλλά το πρόχειρο και παχύναμε κι άλλο! Στον περίγυρό μου δεν βλέπω παρά ελάχιστους που έμειναν στα κιλά τους. Ολοι -και εγώ μαζί- τσιμπήσαμε ένα κάτι (πολύ) παραπάνω. Και τώρα με βάζεις να φάω όλα τα παγωτά σου; Ε, ΟΧΙ! #antistasi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου