Πέμπτη, 21 Μαΐου 2015

ΤΡΕΜΕ... ΠΑΠΑΚΑΛΙΑΤΗ

Ελα, δεν το πιστεύω

Απόγευμα Πέμπτης και βρίσκομαι στη στάση περιμένοντας το λεωφορείο 17 λεπτά (αλλά ποιος μετράει;). Διαβάζω το βιβλίο μου, ώσπου η διπλανή μου στο τσιμεντένιο πεζούλι δέχεται κλήση από φίλη της, όχι και τόσο κολλητή, είχαν να τα πουν κάμποσο διάστημα. Το αυτί μου, θέλοντας και μη, γίνεται χωνί και πέφτει πάνω στα... τζούσι νέα.


Η γυναίκα, την έκανα και 45 χρόνων, έλεγε στη φίλη της να κρατηθεί γιατί θα της σκάσει βόμβα τηλεφωνική. Και αρχίζει τη διήγηση. «Μετά τη Σαντορίνη έγινε χαμός. Ο δικός μου άφησε μια τύπισσα έγκυο και φυσικά χωρίσαμε. Χτες μιλούσα με τον Μπάμπη στο viber και μετά άρχισα να παίζω με την εφαρμογή και να ψάχνω διάφορα τηλέφωνα. Κατά λάθος πάτησα το νούμερο του μαλάκα και έκανε κλήση. Βέβαια το έκλεισα. Μετά από λίγο χτυπά το κινητό μου και ήταν αυτή. "Μην ξαναπάρεις μωρή γιατί θα σε τσακίσω" μου λέει. Της το έκλεισα φυσικά. Επειτα με παίρνει εκείνος και με βρίζει. "Παράτα μας ήσυχους γιατί θα σου κόψω τα πόδια", λέει αυτός και τότε πήρα ανάποδες κι εγώ. "Αντε βρε μαλάκα που άλλη όρεξη δεν είχα να παίρνω εσένα, άντε στο διάολο", τον έστειλα κι εγώ με τη σειρά μου».


Οσο η τύπισσα μιλούσε στο κινητό γελούσε κιόλας, σαν να είχε μπουχτίσει από αυτήν τη σχέση, σαν να ήταν ακόμη σε σοκ, δεν κατάλαβα. Σίγουρα πάντως, το ριάλιτι που εκτυλισσόταν μπροστά στα μάτια μου ήταν πιο δροσερό από το ψυχολογικό θρίλερ που διαβάζω, κάτι ανάμεσα σε θέατρο και σινεμά. Α ρε Παπακαλιάτη. Σε βρίζαμε τότε με τις σειρές σου, αλλά η ζωή σε δικαιώνει. Σου το 'χω έτοιμο το σενάριο. Πάμε;


Στη Σαντορίνη όπου βρίσκονται για διακοπές, η Κλαίρη ανακαλύπτει ότι ο Στέφανος την απατά και μάλιστα είναι έγκυος με το παιδί του. Η σχέση χαλάει, το δέσιμο μεταξύ τους όμως παραμένει και αλλοτριώνεται. Η Κλαίρη συνεχίζει να τον αγαπά παράφορα και δεν θα πάψει εάν δεν τον δει δυστυχισμένο, ή... νεκρό! Και η γκόμενα; Και το παιδί τους; Α, απλώς παράπλευρες απώλειες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου