Παρασκευή, 8 Μαΐου 2015

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΠΟΛ ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΩΝ

Μια τρυφερή... μοιρασιά

Η πιο ωραία στιγμή της ημέρας είναι όταν βρίσκομαι με τα ανιψάκια μου. Τα πετυχαίνω συνήθως λίγο πριν από το μπάνιο τους, αφού έχουν τελειώσει τα μαθήματά τους και ετοιμάζονται για το βραδινό τους. Εκεί, πάνω από ένα μπολ δημητριακών μοιραζόμαστε τις εμπειρίες της ημέρας μας. Τους λέω τα δικά μου, μου λένε τα δικά τους, σίγουρα πιο ενδιαφέροντα αφού τα παιδικά μάτια ζουν πάντα πιο έντονα τις στιγμές.


Τρώγοντας δημητριακά με σοκολάτα, ο Γιώργος μου μίλησε για το ατύχημα που είχε ο καθηγητής του σχολείου τους, ο κύριος Θωμάς. Επιστρέφοντας στο σπίτι του με το ποδήλατο, έπεσε και χτύπησε στο κεφάλι και τώρα είναι στο νοσοκομείο με αμνησία. Μάλιστα ο ανιψιός μου, μού επισήμανε το γεγονός ότι οι μαθητές του κύριου Θωμά πλέον μοιράζονται στις άλλες τάξεις και στη δική του έρχονται όλο κορίτσια!


Η Μαριλένη επέλεξε για το δείπνο της βραχιολάκια μελιού και μου εκμυστηρεύθηκε πως σήμερα όλα στο σχολείο ήταν τέλεια. Ακόμη και η Μαρία, η συμμαθήτριά της που την πληγώνει με την απότομη συμπεριφορά της, δεν προκάλεσε κανένα σκηνικό και όλα κύλησαν ομαλά.


Οσο περνούσε η ώρα, τα μπολ με τα δημητριακά κατέβαιναν κι άλλο κι άλλο, ώσπου στο τέλος είδα πως ο Γιώργος είχε αφήσει δύο μικρά σοκολατένια τετραγωνάκια. «Αυτά είναι τα αγαπημένα μου, γιατί μέσα έχουν βανίλια και τα αφήνω πάντα για το τέλος»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου