Παρασκευή, 29 Μαΐου 2015

ΑΣΠΡΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ

Σε ρυθμούς (απόλυτης) παράνοιας

Τα δελτία των 8, αλλά και οι περισσότερες ενημερωτικές εκπομπές της τηλεόρασης είναι ένα... σπορ που πρέπει κανείς να κόβει μαχαίρι! Βλάπτουν σοβαρά την υγεία. Αν καθίσεις μια μέρα και κάνεις ζάπινγκ σε όλους θα πάθεις παράκρουση, τρέλα, πανικό και καπάκι κατάθλιψη. Σίγουρα η χώρα δεν περνά την καλύτερή της φάση, κάθε άλλο. Βγαίνει ένας της κυβέρνησης και λέει θα έχουμε συμφωνία σύντομα. Βγαίνει άλλος, πάλι κυβερνητικός, και αφήνει υπονοούμενα περί του ότι ο λαός πρέπει να είναι προετοιμασμένος και για τα χειρότερα. Οι «παλιοί» που ούτως ή άλλως ευθύνονται για το σήμερα νίπτουν τα χείρας υποστηρίζοντας πως μας το 'χαν πει πως θα ξεμείνουμε κι από κωλόχαρτο! Και κάθομαι εγώ... μαλάκας!


Μέσα στην απόλυτη παράνοια των τελευταίων μηνών, πόσω δε μάλλον ημερών, ο κόσμος αλλού πατάει και αλλού βρίσκεται. Εδώ και λίγες ώρες ακούω δεξιά και (πρώτη φορά) αριστερά: «Σήκωσες λεφτά»; Ενα βασανιστικό ερώτημα -σχεδόν σαν συνομωσία- πλανάται από στόμα σε στόμα. Ολοι κάτι γνωρίζουν, κάποιον γνωστό έχουν. Δεν βοηθά και η αργία του Αγίου Πνεύματος. «Είδες τι έγινε στην Κύπρο», υποστηρίζουν. Εγώ ξέρω πως η κατάσταση δεν πάει άλλο. Είμαστε όλοι στα πρόθυρα εγκεφαλικού. Δεν ξέρω αν όντως θα επιτευχθεί συμφωνία σύντομα, ή αν απλώς μας προετοιμάζουν για... σωτηρία της χώρας με ακόμη περισσότερες θυσίες. Ξέρω όμως πως 5 χρόνια δεν κάναμε σχεδόν τίποτα, παρά μόνο να ξετινάξουμε τον ιδιωτικό τομέα και να φορολογήσουμε ό,τι αναπνέει. Ωσπου φτάσαμε στο σήμερα όπου... δεν υπάρχει σάλιο.


Δεν υπάρχουν όμως πλέον ούτε άλλα δάκρυα. Στέγνωσα, άδειασα, θέλω απλώς να ηρεμήσω. Με λίγα, ή με πολλά (λέμε τώρα), θέλω να πάρω ανάσα, να αγναντέψω στο πέλαγος τα βαρκάκια και να πάρω τη ζωή στα χέρια μου. Είμαι κι εγώ από αυτούς που σήμερα έκαναν ανάληψη. Στο πορτοφόλι μου έχω κάποια χρήματα, κωλόχαρτα τα λέω κι αυτά. Μας έχουν κάνει τη ζωή σκατά, κολλάει και συνειρμικά. Γεμάτο πορτοφόλι, άδεια ψυχή. Κουράστηκα ρε συ...

* https://www.youtube.com/watch?v=Sq_m-jWtfX0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου