Τρίτη, 5 Μαΐου 2015

ΚΑΙΓΟΝΤΑΣ ΛΙΠΟΣ ΣΤΑ ΜΜΜ

Ο,τι να 'ναι

Τι κάνω, καλά είμαι; Με χτύπησε ο ήλιος κατακέφαλα, δεν εξηγείται αλλιώς. Σήμερα όμως δεν θα κάνω Fashion police, κάθε άλλο! Ομως κυκλοφορώ στην πόλη, χρησιμοποιώ τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, είμαι στα νότια και τα βόρεια προάστια, κόβω βόλτες και στο κέντρο της Αθήνας και δεν πιστεύω στα μάτια μου με αυτά που βλέπω να φοριούνται από τους ανθρώπους. Καλά τις πρώτες μέρες που πιάνουν ζέστες, το καταλαβαίνω, δεν έχουμε όλοι την ίδια θερμοκρασία και άλλοι κρυώνουν, άλλοι ίσως ζεσταίνονται πρόωρα. Σήμερα όμως, που οι ζέστες έσφιξαν για τα καλά, είδα πως για ακόμη μία φορά ο κόσμος δεν πάει καλά, ή εγώ δεν πάω καλά και σκάω, ίσως δηλαδή κάτι να μου συμβαίνει και πρέπει να το κοιτάξω.


Στα λεωφορεία με τα τοσοδούλικα παραθυράκια (τα περισσότερα εκ των οποίων οι επιβάτες τα είχαν κλειστά, προφανώς για... καύση λίπους), αλλά και στο μετρό που αρχίζει να επικρατεί ήδη μίνι καύσωνας, οι άνθρωποι κινούνται ο καθένας στον ρυθμό του. Εκτός από τους τουρίστες, ή όσους το παίζουν τουρίστες που τα πέταξαν όλα έξω, υπάρχουν οι «νορμάλ» -όπως εγώ- που τη βγάλαμε με ένα τζιν και κοντομάνικο! Είδα όμως άτομα με ζακέτες και μάλιστα κουμπωμένες, γυναίκες με παλτό, άντρες με μπουφάν, έστω και αμάνικα!


Ρε που πάμε; Που πάμε! Κλείνω ραντεβού με γιατρό και πάω να ελέγξω την εσωτερική μου θερμοκρασία. Πάντως είχε και σήμερα μια υπέροχη ημέρα και ο ήλιος όντως πρέπει να με βάρεσε το κεφάλι. Πονάει τρελά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου