Παρασκευή, 8 Μαΐου 2015

ΣΠΡΙΝΓΚ ΚΛΙΝΙΝΓΚ

Περί καθαριότητας

Τις τελευταίες ημέρες το τηλεοπτικό ρεπορτάζ ήταν μπόλικο κι εγώ έτρεχα από δω κι από κει για να το στριμώξω ανάμεσα σε... καριέρα, οικογένεια, φίλους, μαθήματα, προσωπική ζωή και φυσικά τροφή! Και κάπου εκεί το χάσαμε το ΜΠΙΛόγκ πατριώτη. Ενώ έχουμε άλλα τόσα πιο σημαντικά θέματα για να ασχοληθούμε. Τη ζέστη, τις κατσαρίδες που κρύβονται, αλλά όπου να'ναι θα σκάσουν μύτη, τα κουνούπια, τα διαφόρων ειδών και μεγεθών μυγάκια, την κηπουρική μας, τις διατροφές πριν βγουν οι ΑΛΛΟΙ στις πλαζ και μας δουν και φυσικά το Σπρινγκ Κλίνινγκ, πως το λέτε εσείς εδώ;


Είδα τις ζέστες λοιπόν και αποφάσισα να φρεσκάρω ΟΛΕΣ μου τις πετσέτες (το λες και πολύ ελεύθερο χρόνο, ή καθόλου ζωή)! Τέλος πάντων, οι πετσέτες μπήκαν στους 90, έγιναν σούπερ τέλειες, κρεμάστηκαν από τα ροζ μανταλάκια-στρατιωτάκια και φυσικά στέγνωσαν σε χρόνο «ντε τε». Μα, δεν είναι φοβερό; Θες να τις ξαναπλύνεις έτσι για το γουστόζικο της υπόθεσης!


Επειτα, μου είχε η φίλη Παυλίνα, νοικοκυρά από τις λίγες, πως πρέπει να τις περάσω και από σίδερο, αφού το κάνω που το κάνω το φρεσκάρισμα, να το κάνω σωστά και ολοκληρωμένα. Κρατήστε πως έχω σταματήσει να σιδερώνω κάτι χρόνια, όμως σίδερο έχω. Καταχωνιασμένο. Το βρήκα εύκολα (Παρθένου ντουλάπα βλέπεις) και ο φόβος μου ήταν για το εάν δουλεύει ένα παροπλισμένο σίδερο. Φίλες και φίλοι σας έχω καλά νέα: όχι απλώς δούλευε, φυσούσε! Αλλος αέρας στο Ανδριτσανέικο, παστρικός! Και κάπως έτσι ετοιμάζομαι για την Παρασκευή της δούλας! Μεγάλη γιορτή. Φασίνα μέχρι τελικής πτώσης... Ουφ! Δύσκολοι καιροί για ρεπόρτερ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου