Σάββατο, 30 Μαΐου 2015

SEX AND THE CITY

Η δική μου... Σαμάνθα

Οι φίλοι με τους οποίους μπορείς να μιλήσεις ανοιχτά και να τα πεις όλα (μα, όλα), είναι οι καλύτεροι! Εχω αρκετούς τέτοιους και οι στιγμές που περνάμε μαζί είναι σούπερ. Μωρέ, είναι ωραίο να μπορείς να είσαι ο εαυτός σου, πραγματικά όμως, όχι όπως έχουμε συνηθίσει να λέμε (είμαι ο εαυτός μου κι αυτό βγαίνει προς τα έξω). Επιπλέον μου αρέσουν οι φίλοι που δεν ακούν μόνο, αλλά που μοιράζονται μαζί σου τις δικές τους εμπειρίες. Δίκαια πράγματα, τα είπαμε τα συμφωνήσαμε.


Ετσι λοιπόν το σύμπαν μου έφερε στον δρόμο μου, ή βρέθηκα εγώ στον δρόμο της, τη... Σαμάνθα. Ας την ονομάσουμε έτσι γιατί όπως κι εγώ είναι κι εκείνη... βίος και πολιτεία! Είναι μια γλυκιά φίλη που οι παρόμοιες συνθήκες ζωής που βιώναμε -κάποια φεγγάρια- μας έφεραν κοντά. Οποτε βρισκόμαστε το γέλιο που πέφτει δεν περιγράφεται. Κάνουμε ατέλειωτες κουβέντες για ραντεβού (ποιος, που, τι γιατί), σχέσεις (χώρισε τον, τον μαλάκα), ερμηνείες συμπεριφορών (ορισμένοι άνθρωποι βέβαια είναι τόσο καμμένοι, που η συμπεριφορά τους δεν επιδέχεται ερμηνείας, χαμένος χρόνος είναι), γνωριμίες της μιας βραδιάς (που εμείς θέλουμε να συνεχίσουν, οι άλλοι πάλι όχι και το αντίστροφο)...


Εχουμε κάνει διακοπές μαζί. Εχουμε ξενυχτήσει απίστευτες ώρες στο τηλέφωνο παρηγορώντας ο ένας τον άλλο στις δύσκολες συναισθηματικά εποχές. Εχουμε μοιραστεί φαγητό, καφέ, γλυκά, αλλά και γιορτές. Πρόσφατα γίναμε και συμμαθητές (εντάξει δεν υπήρχε αυτό). Χαίρομαι πολύ που είμαστε εκεί ο ένας για τον άλλο κι ας μένουμε μακριά. Η καλή μας ενέργεια αγκαλιάζει την πόλη και μας φέρνει κι εμάς κοντά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου