Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2015

ΤΕΛΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Και τώρα καλοκαίρι

Τα σχολεία τέλειωσαν για φέτος. Χιλιάδες παιδάκια, μικρά και μεγάλα, ξεφυσούν με ανακούφιση που άλλη μια χρονιά έφτασε στο τέλος της. Τα βιβλία κλείνουν, οι κασετίνες καταχωνιάζονται, οι σχολικές τσάντες κρύβονται μέχρι νεωτέρας. Ηρθε η ώρα για μπάνια, παιχνίδι, πολύ παιχνίδι μέχρι τη νύχτα, βόλτες, ξεκούραση και τεμπελιά. Είδα τα ανιψάκια μου όλο χαρά και αναστάτωση και στο μυαλό μου ήρθαν αναμνήσεις από τα δικά μου σχολικά χρόνια, τότε που στις αρχές Ιουνίου άλλαζε όλος μου ο κόσμος.


Μια χρονιά θυμάμαι είχαμε μόλις τελειώσει μια τάξη του Δημοτικού και παίζαμε στην αυλή μέχρι να μας πάρουν οι δικοί μας. Τότε είχαμε αφήσει το παιχνίδι στη μέση και είχαμε πει με τους συμμαθητές πως θα το συνεχίζαμε τον Σεπτέμβριο, κάτι που φυσικά δεν κάναμε ποτέ. Εγώ όμως το είχα στο μυαλό μου όλο το καλοκαίρι. Ή μιαν άλλη φορά, στο Γυμνάσιο που είχαμε παίξει μπουγέλο και εντελώς μουσκίδι επέστρεφα στο σπίτι κάνοντας θόρυβο, αφού παπούτσια και ρούχα... έτριζαν από το νερό! Ωραίες αναμνήσεις...


Και μετά ερχόταν το καλοκαίρι. Πολύ παιχνίδι, στο χώμα, στο γρασίδι, στον δρόμο, στην παραλία. Αλλά και αμέτρητοι καβγάδες με τη μαμά μου που επειδή ήμουν ζωηρός με... απείλουσε πως θα με στείλει κατασκήνωση! Τότε στα μάτια μου φάνταζε σαν τρόμος. Ετσι μου το παρουσίαζαν, έτσι το εισέπραττα. Δεν ήθελα ούτε καν να το ακούω και φυσικά δεν πήγα ποτέ στη ζωή μου κατασκήνωση. Οταν δεν έπιανε το κόλπο με την κατασκήνωση μου αγόραζαν βιβλία για να κάνω... επανάληψη όσων έμαθα! Δηλαδή πως να καταστρέψεις το καλοκαίρι ενός παιδιού (βέβαια το ίδιο έκανα κι εγώ στα ανιψάκια μου, αν και πλέον τα βιβλία αυτά είναι πιο πολύ σαν παιχνίδι).


Τώρα που μεγάλωσα δεν νιώθω την ίδια χαρά, αφού το καλοκαίρι πλέον απλώνεται από μερικές ημέρες, έως μία εβδομάδα. Ακόμη κι έτσι όμως οι διακοπές έχουν τη χάρη τους. Η ξεγνοιασιά είναι ένα υπέροχο συναίσθημα που όσο μεγαλώνεις το χάνεις, όμως όταν το ξαναβρεις αμέσως γίνεσαι και πάλι παιδί. Και μετράς πόσα παγωτά έφαγες και πόσα μπάνια έκανες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου