Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2015

ΜΕΡΕΣ ΤΕΜΠΕΛΙΚΕΣ

Γλυκό θέρος

Εχει κάτι το καλοκαίρι! Με βγάζει από το πρόγραμμα, με κάνει να θέλω να μην ασχοληθώ με τίποτα. Απλώς να κάθομαι, να χάνω τον χρόνο μου, να πίνω καφέ, να γελάω με τους φίλους, να κάνω διακοπή από τα πάντα. Οι ρυθμοί χαλαρώνουν, η διάθεση όμως για πράγματα που με ενδιαφέρουν ανεβαίνει και εκεί που βαριέμαι να κουνήσω το πόδι, ξαφνικά έχω όρεξη να κάνω τα πάντα.


Να βγω βόλτες, να πιω κοκτέιλ, να απολαύσω το βιβλίο μου μετά από μια απογευματινή βουτιά, να χαζέψω τους γύρω μου, να φάω παγωτά όπως τότε που ήμουν παιδί. Είναι ωραίο το καλοκαιράκι, γιατί ακόμη κι αν βρίσκομαι στην πόλη, ακόμη κι αν δεν προβλέπονται διακοπές, όλο και βρίσκω τρόπο και μέρος για να ξεφύγω και να μπω για τα καλά -ίσως- στην πιο αγαπημένη εποχή του χρόνου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου