Σάββατο, 6 Ιουνίου 2015

Η ΕΚΡΗΞΗ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ

Σοκ στα προάστια

Να μην σου τύχει! Είμαι που λες στο σπίτι μιας φίλης και μου ζητά βοήθεια στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει με τη ζυγαριά της (βρήκε άνθρωπο). Πήγε να αλλάξει μια μπαταρία πλακέ (αυτές που έχουν τα «αυτάκια»), όμως βγάζοντάς τη ξήλωσε μαζί και τον έναν πόλο της ζυγαριάς ο οποίος παρέμεινε κολλημένος επάνω της. Ωραία λέω, εδώ είμαστε! Πάμε για να γίνουμε... Μαγκάιβερ!


Αρχικά ζητάω μια... τανάλια (πιο άσχετος δεν έχεις). Εννοούσα φυσικά πένσα, εκείνη μου έφερε το σωστό εργαλείο, ίσως πάλι να νομίζει πως η πένσα είναι η τανάλια, δεν είναι το θέμα μας αυτό. Το θέμα είναι πως πήρα την πένσα στο χέρι και προσπάθησα να αποκολλήσω τον σφηνωμένο στη μπαταρία πόλο της ζυγαριάς! Με τα πολλά καταφέρνω να τον αφαιρέσω, όμως το παράκανα, αφού έβαλα παραπάνω δύναμη και τον ξερίζωσα μεν, αλλά μαζί του πήρε και τον πόλο της μπαταρίας αφήνοντάς την με τρύπα. Τώρα πια είχα στο χέρι δύο... πόλους κολλημένους! Ουφ.


Αφήνω τη μπαταρία παραδίπλα και λυνόμαστε στο γέλιο μέχρι τη στιγμή που ακούγεται ένα περίεργο «παφ», που όμοιό του δεν είχα ξανακούσει. Εντρομοι συνειδητοποιούμε πως ο ήχος προήλθε από τη λαβωμένη μπαταρία. Αναλαμβάνω και πάλι (ωχ) δράση. Τυλίγω τη μπαταρία με χαρτί υγείας και την αφήνω να... ξεκουραστεί στον νεροχύτη. Μετά από λίγο κι άλλο «παφ» και έπειτα κι άλλο! Η μπαταρία πλέον έχει σκάσει από το κάτω μέρος και έχει παραμορφωθεί, ευτυχώς όμως δεν υπάρχει διαρροή υγρών.


Μας ξαναπιάνει νευρικό γέλιο, αλλά και φόβος. Δεν μας έχει ξανατύχει μίνι έκρηξη μπαταρίας. Στο κεφάλι μου πληθαίνουν τα σενάρια που με θέλουν να πλησιάζω προς τον νεροχύτη και να παθαίνω εγκαύματα από τα υγρά της μπαταρίας που εκτοξεύονται κατά πάνω μου. Φυσικά φεύγω από το σπίτι με γοργό βήμα.
Υ.Γ. 1: η ζυγαριά τελικά δούλεψε και με τον έναν πόλο.
Υ.Γ. 2: η φίλη μου παραμένει ζωντανή και χωρίς εγκαύματα.
Υ.Γ. 3: δεν τη ρώτησα ποτέ τι απέγινε η μπαταρία... #τρόμος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου