Κυριακή, 7 Ιουνίου 2015

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! ΕΓΙΝΑ... ΡΟΜΠΟΚΟΠ

Ή πέσιμο, ή χέσιμο

Είναι μερικές ημέρες τώρα που τα... πονάκια μου στα άκρα και γενικότερα τα πόδια έχουν ενταθεί. Να, σήμερα για παράδειγμα πονούσα στον δεξί προσαγωγό, εσωτερικά, ενώ και ο πόνος στη δεξιά πατούσα εντάθηκε. Αυτόν τον τελευταίο, μάλλον τον απέκτησα σε πρόσφατο μπάνιο μου. Ημουν ανεβασμένος σε κάτι βράχια και ξαφνικά είδα κάτι σαν άμμο και λέω: «εκεί θα πηδήξω»! Αμ δε! Σκάω σε «ξανθό» βράχο και γλιστράω κιόλας και έσκασα στο πλάι! Ή από πέσιμο, ή από χέσιμο; Αυτό σκέφτεσαι; Απάντα!


Επιπλέον έχω πόνο στο μεγάλο δάχτυλο του αριστερού χεριού, από πέρσι. Ο ορθοπεδικός, καλός άνθρωπος, μου είπε πως είναι... αρθρίτιδα! Στα μούτρα σου, πήγα να του πω, όμως κρατήθηκα. Δεν μου είχε γράψει ακόμη μια αλοιφή. Α, ξέχασα να πω πως πονάει και το αριστερό μου πέλμα, από την έξω μεριά.


Το πρόβλημα εντείνεται από τα δέκα παραπανίσια κιλά μου, αλλά και από το ότι είμαι περισσότερες ώρες όρθιος από ότι παλαιότερα. Μωρέ να 'ταν τα νιάτα δυο φορές, λέω και ξαναλέω και τρέμω τα επόμενά μου γενέθλια τον Σεπτέμβριο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου