Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2015

ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΗΣ... ΕΞΩ

Φτου και φτου

Πρωί στη στάση του λεωφορείου. Περιμένω και περιμένω και περιμένω. Υποτίθεται πως τα δρομολόγια από και προς την παραλία έχουν πυκνώσει λόγω καλοκαιριού. #Not! Στην περίπου μισή ώρα που ήμουν στη στάση, δεν πέρασε... σάλιο! Οπότε βρέθηκα να κάνω το προσφιλές μου «σπορ»: παρατήρηση συνανθρώπων.


Είναι λοιπόν μια κυρία δίπλα μου, που φαίνεται ρε παιδί μου, έχει κάνει... διδακτορικό στον πασατέμπο! Εχει ένα σακουλάκι και το δουλεύει πολύ καλά το εργαλείο. Δεν έχω ξαναδεί άνθρωπο να βάζει τα σποράκια στο στόμα και εκεί μέσα να βγάζει όλη τη δουλειά. Συνήθως τον πασατέμπο τον δαγκώνουν, τρώνε τον σπόρο και πετάνε τα φλούδια, σωστά; Ε, η συγκεκριμένη από το αριστερό μέρος του στόματος έβαζε τον πασατέμπο, μετά από μια μικρή διεργασία με γκριμάτσες, έφτυνε ό,τι περίσσευε από το δεξί. Και φτου από δω, φτου κι από κει. Αφού σηκώθηκα από δίπλα της να μην με πάρει ο πασατέμπος. Μέχρι να έρθει το λεωφορείο, είχε φάει όλο το σακουλάκι. Πλάι της είχε παντού τσόφλια. Κυρία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου