Σάββατο, 18 Ιουλίου 2015

ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΚΑΙ ΤΟ... ΧΕΣΙΜΟ

Γούρι λέμε

Λένε πως αν σε κουτσουλήσει ένα πουλί, αυτό σημαίνει τύχη! Χμμ... Συνέβη κι όποιος θέλει το πιστεύει. Είμαι αραχτός στην παραλία και διαβάζω... Εχω μόλις βγει από το νερό και έτσι δροσερός όπως είμαι απολαμβάνω τη γαλήνη, το αεράκι, το ηλιοβασίλεμα. Ξαφνικά ακούω ένα πλαφ και νιώθω κάτι στο μπούτι μου. Κοιτάζω και τι να δω; Μια κουτσουλιά στεκόταν περήφανη και τρανή πάνω στο δέρμα μου. Αυτό δεν μου είχε συμβεί ποτέ. Αρχική αντίδραση: ίου! Παρθενίστικη αντίδραση: πρέπει να ξεπλυθώ ΤΩΡΑ!


Εριξα λίγο νερό στο πόδι, προς στιγμήν όμως η κουτσουλιά πασαλείφτηκε χειρότερα, έπειτα όμως καθάρισε και η καλοκαιρινή ζωή επέστρεψε στους γνώριμους ρυθμούς της. Ξάπλωσα πάλι στην ψάθα και χάζεψα τον ουρανό. Πετούσαν γλάροι, αμέτρητα χελιδόνια, αλλά και περιστέρια. Δεδομένου του μεγέθους της κουτσουλιάς, μάλλον κάποιο χελιδόνι πρέπει να ευθύνεται για το... κακό. Μετά από λίγο έφυγα από τη θάλασσα. Δεν έπαιξα τζόκερ. Η αληθινή τύχη και ευτυχία δεν βρίσκεται στα χρήματα, αλλά στις μικρές καθημερινές στιγμές που μοιράζεσαι με τους αγαπημένους σου. Και υπό αυτήν την έννοια, θεωρώ τον εαυτό μου ήδη παρά πολύ τυχερό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου