Δευτέρα, 20 Ιουλίου 2015

ΤΟΥΜΠΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟΥΜΠΑ

Διπλό πέσιμο

Εχω ένα ιδιαίτερο δέσιμο με την 20η Ιουλίου. Είναι η γιορτή του μπαμπά μου! Αυτήν όμως τη γιορτή του προφήτη Ηλία θα τη θυμάμαι για καιρό! Φεύγω από τους δικούς μου όπου φάγαμε μαζί για μεσημέρι και επειδή το ασανσέρ είναι (πάλι) χαλασμένο κατεβαίνω από τις σκάλες. Ανέμελος, δροσερός και... σαγιοναράτος συνειδητοποιώ πως οι σκάλες είναι ασυνήθιστα γλιστερές. Δεν δίνω και μεγάλη σημασία, είμαι νιάτο αφού! Αμ δε! Ξεκίνησα από τον 4ο και στον 1ο όροφο έφαγα μια σούπα άλλο πράγμα.


Εσκασα κάτω με τον ποπό, αλλα το ζόρι το τράβηξε ο αριστερός αστράγαλος και η γάμπα. Είναι αυτά τα δευτερόλεπτα που δεν έχεις καταλάβει ακριβώς τι έγινε: έπεσα, χτύπησα πολύ, που είμαι, θα έχουμε εκλογές, η Αντζελα Δημητρίου όντως απατήθηκε από σύντροφό της με λουλουδού-σουρλουλού, το γλυκάκι μου είναι σε καλή κατάσταση; Ο αστράγαλος μάτωσε λίγο, η γάμπα ξύστηκε, το γλυκάκι τούμπαρε. Κάθισα και ανασυγκρότησα δυνάμεις. «Προσεκτικά ΜΠΙΛόγκ μου, δεν είμαστε για τέτοια», μου είπα και συνέχισα την κάθοδο. Ε, από τον 1ο μέχρι λίγο πριν από το ισόγειο, είχα φάει και δεύτερη τούμπα! Εντάξει, δεν γίνονται αυτά! Καταραμένες σαγιονάρες, είναι πολύ επικίνδυνες και να τις προσέχετε


Μάλλον ματιάστηκα επειδή νωρίτερα είχα πλύνει το αυτοκίνητο στον δρόμο με σαπουνάδες, κοντομάνικο βρεγμένο, σορτσάκι αθλητικό, καπέλο μούσκεμα! Σάλος στη γειτονιά. Αχ! Τι τραβάω κι εγώ ο γκόμενος καλοκαιριάτικα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου