Τρίτη, 21 Ιουλίου 2015

ΑΝΟΙΞΑΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ ΦΑΚΕΛΩΜΑ

Είσαι ο... και έχεις...

Τι χαρά! Ανοιξαν οι τράπεζες, έφυγαν οι ουρές στα ΑΤΜ, κόσμος μπαίνει, βγαίνει, έχει νεύρα, πληρώνει τα κέρατά του, όλοι σπάμε το κεφάλι μας να δούμε που κρύψαμε τα χρήματα που βγάζαμε τόσες ημέρες... Η ζωή στην Ελλάδα επιστρέφει στο... κανονικό, δηλαδή σε ρυθμούς καθημερινής τρέλας, που μόνο καλοκαίρι και χαλάρωση δεν θυμίζουν.


Ετσι κι εγώ αφού βρήκα (μάλλον) τα λεφτά που είχα κρύψει τα επέστρεψα στη μαμά τράπεζα για να πληρώσω την εφοριούλα και να την ευχαριστήσω που για ακόμη μία χρονιά θα μου στερήσει τις διακοπές. Το περίεργο είναι πως πλέον όταν πληρώνεις τις υποχρεώσεις σου αισθάνεσαι μια ιδιαίτερη χαρά, λες και έκανες κάτι για πάρτη σου: πήρες μια βερμούδα, ένα ζευγάρι αθλητικά, ένα καινούργιο κινητό... Διαστροφή!


Ο υπάλληλος στο ταμείο μου έδωσε ένα χαρτί, λίστα το λες με όλα όσα πρέπει να προσκομίσω για να γίνει λέει: ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ του ΑΡΧΕΙΟΥ ΠΕΛΑΤΩΝ. Θέλω, δεν θέλω θα το κάνω, η Τράπεζα της Ελλάδος το ζητά. Τα στοιχεία που καλούμαι να φέρω στα γκισέ είναι: εκκαθαριστικό, πιστοποιητικό ΑΦΜ, διεύθυνση κατοικίας, τηλέφωνο επαγγέλματος, τηλέφωνο κατοικίας, κινητό τηλέφωνο, πιστοποιητικό επαγγέλματος, διεύθυνση επαγγέλματος. Ουφ! Το νούμερο του σλιπ μου; Για να μου κάνετε δώρο στα γενέθλιά μου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου