Παρασκευή, 24 Ιουλίου 2015

ΜΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

Ολα για το πτυχίο

Είχα πολλά χρόνια να πάρω ένα χαρτί σπουδών στο χέρι, σχεδόν είχα ξεχάσει πως είναι. Την Ανοιξη που μας πέρασε παρακολούθησα εκπαιδευτικά προγράμματα για ενήλικες σε μια προσπάθειά μου να ανοίξω τους ορίζοντές μου, να διευρύνω τις γνώσεις μου, να μπω σε μια διαδικασία που μου φαινόταν πια πολύ μακρινή. Δεν είναι εύκολο να γυρνάς και πάλι στα θρανία, είναι όμως όμορφο και παραγωγικό. Οπως όμορφο είναι όταν ολοκληρώνεις έναν κύκλο μαθημάτων να επιβραβεύεσαι γι' αυτό. Πόσω δε μάλλον στη σημερινή μας εποχή που όσο φθηνή και ευτελής μοιάζει, άλλο τόσο είναι...


Με τα... πτυχία μου στο χέρι προσγειώθηκα στην πεζή μας καθημερινότητα. Αυτήν που θέλει την παρουσιάστρια των ειδήσεων να βάζει εξτένσιον ως άλλη Στικούδη, το μοντέλο/ηθοποιό να «μοιράζεται» μαζί μας τις σπάνιες ερωτικές του στιγμές και αρκετούς πολιτικούς να το παίζουν πρωθυπουργοί, αρχηγοί κομμάτων, πρόεδρος της Δημοκρατίας κλπ! Δεν πηγαίνετε καλύτερα διακοπές, να μας αφήσετε για λίγο στην ηρεμία μας;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου