Σάββατο, 25 Ιουλίου 2015

ΚΙ ΑΠΟ ΙΟΥΛΙΟ... ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Για όλα φταίει η ζέστη

Παραλία, καύσωνας, καλοκαίρι, βουτιές... Είμαι κάτω από την ομπρέλα και με την παρέα φαίνεται πως έχουμε εξαντλήσει κάθε θέμα της επικαιρότητας. Εχουμε πει για κρίση, μνημόνια, πολιτική, πολιτικούς, γκομενικά, φαγητά, ντύσιμο, έχουμε σχολιάσει τους γύρω μας, έχουμε παίξει με το κύμα, έχουμε πιει καφέ, έχουμε τσιμπήσει και το κατιτίς μας, άρα τι μένει; Τα Χριστούγεννα!


Βγάζω το κινητό μου έξω και αρχίζουμε να μοιράζουμε τις ημερομηνίες... στολίσματος. Το έχουμε σαν παράδοση τα τελευταία χρόνια: ο ένας στολίζει το σπίτι του άλλου (στο ξεστόλισμα πέφτει μοναξιά)! Μαζευόμαστε παρεάκι και μεταξύ πρωινού και μεσημεριανού στήνεται ένα εορταστικό γλέντι από το πουθενά. Εμένα που μου αρέσουν ιδιαίτερα τα Χριστούγεννα ανοίγω τις περισσότερες φορές τον εορταστικό χορό. Καπάρωσα αμέσως την Κυριακή 22 Νοεμβρίου, ένας φίλος πήρε την 29η του μηνός, ενώ μια φίλη διεκδίκησε και κατέλαβε την 6η Δεκεμβρίου. Πάλι καλά, αναίμακτα το βγάλαμε, γιατί πέρσι είχε γκρίνιες, μίνι καβγάδες ως προς τις ημερομηνίες και αστικές υστερίες τύπου «Δεν πειράζει, θα στολίσω μόνη μου φέτος». Τέλος καλό, όλα καλά. Λύθηκε κι αυτό το θέμα. Και ακόμη δεν έχουν έρθει τα 40άρια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου