Τρίτη, 28 Ιουλίου 2015

«ΜΟΥΤΣΟΣ ΜΕΔΟΥΣΑΣ»

Τσιμπήματα του καλοκαιριού

Πριν από μερικά χρόνια στην Πελοπόννησο με είχε τσιμπήσει μετά από πάρα πολλά χρόνια σφήκα. Και πριν αρχίσεις να λες ότι έφταιγα εγώ, σε διαβεβαιώνω πως δεν έκανα τίποτα για να την προκαλέσω. Τρώγαμε ένα ζεστό απόγευμα του Αυγούστου σε ένα παραθαλάσσιο ταβερνάκι στα Πούλιθρα. Γύρω μας παντού σφήκες. Ούτε ο καπνός από τον καφέ που έκαιγε στο τραπέζι μας δεν τις έδιωχνε. Ξάφνου πάω να ακουμπήσω το χέρι μου στο τραπέζι και ο πόνος που ένιωσα ήταν σαν σουβλιά. Αθελά μου είχα λιώσει μία σφήκα με το κάτω μέρος του χεριού μου. Το σημείο πρήστηκε και είχα φαγούρα για μέρες μετά...


Πρόσφατα με μια Αθήνα να λιώνει -όχι τόσο από τη ζέστη, όσο από το πάντρεμά της με την υγρασία- είπα να κάνω μια βουτιά για να χαλαρώσω. Εκεί που κολυμπούσα στα ανοιχτά ένιωσα ξαφνικά ένα έντονο τσούξιμο, σαν κάτι να με είχε τσιμπήσει. Επειδή γενικώς μια φοβία την έχω με... καρχαρίες, σκυλόψαρα, μαύρα φύκια κλπ, δεν κάθισα να δω τι είχε παιχτεί, παρά βγήκα με συνοπτικές διαδικασίες στην ακτή για να σωθώ! Το τσούξιμο επέμενε, έπειτα κοκκίνισε το χέρι και μετά έβγαλε κάτι μικρές καντήλες. Δεν ξέρω εάν με τσίμπησε τσούχτρα, μέδουσα, ή κάτι άλλο. Η μίνι περιπέτειά μου με πήγε αρκετά χρόνια πίσω όταν επισκέφθηκα για πρώτη φορά τη Σαντορίνη.


Οπως κάθε τουρίστας που σέβεται τον εαυτό του, έτσι κι εγώ πήρα πλοιαράκι για Θηρασία, Παλιά και Νέα Καμένη. Ο καιρός ήταν γλυκός, είχε ένα ελαφρύ κυματάκι. Η ξεναγός μιλούσε άπταιστα αγγλικά, αλλά και ισπανικά. Φτάνοντας στην Παλιά Καμένη μας είπε πως θα μπορούσαμε να βουτήξουμε για να κάνουμε μπάνιο στα κιτρινογάλαζα -από το θειάφι- νερά. Ομως ήθελε προσοχή γιατί στην περιοχή είχαν εντοπιστεί... «Μούτσος Μεδούσας». Τρόμαξα, αλλά σιγά που θα έχανα την ευκαιρία. Βούτηξα και κολύμπησα προς το νησάκι. Περίεργο συναίσθημα να κολυμπάς σε τέτοιο νερό. Τελικά δεν με τσίμπησε καμία μέδουσα, το μαγιό που φορούσα όμως κιτρίνισε ελαφρώς... Πάντως, όσα χρόνια κι αν περάσουν δεν θα ξεχάσω ποτέ ούτε τις «Μεδούσας», ούτε εκείνο το ανέμελο καλοκαίρι στη Σαντορίνη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου