Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2015

ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΤΩΝ ΓΕΜΙΣΤΩΝ

Μυστήριο στο ταψί

Κάτι που λείπουν οι δικοί μου, κάτι που δεν έχω και όρεξη να πειραματιστώ με την κουζίνα, ξέμεινα από φαγητό. Για καλή μου τύχη, η μαμά ενός φίλου ανέλαβε τη σίτισή μου. Ε, ρε τα μενού κατέφθασαν στο ΜΠΙΛογκέικο... Γέμισε το σπίτι χαρά και γλέντι. Διάλεξα τα γεμιστά που και καλοκαιρινό είναι και αγαπημένο κι ας μην έχω φέτα (διότι αυτήν που αγόρασα κύριε Σκλαβενίτη μου, ασβέστη τη λες, Τριπόλεως όμως όχι, θα κάνω σκηνικό απόψε στο σούπερ μάρκετ).


Και ξαφνικά τι βλέπω; Τα γεμιστά δεν είχαν πάτο! Μα, πως είναι δυνατόν; Υποτίθεται πως παίρνεις τις ντομάτες, πιπεριές, κολοκυθάκια, τα ανοίγεις, τα αδειάζεις και τα γεμίζεις κρατώντας φυσικά τον πάτο, αλλά και το καπάκι για να κλείσει και να γίνει σαν ένα μικρό σπιτάκι-φωλίτσα. Στα γεμιστά της μαμάς του φίλου μου όμως, πάτος δεν υπήρχε. Σοκ! Τι συνέβη; Κάποιο ατύχημα, ή ένας άλλος τρόπος μαγειρέματος που δεν γνωρίζω; Ο ανταποκριτής του ΜΠΙΛόγκ στην Κυψέλη επικοινώνησε με το τμήμα σίτισης και το θέμα... σχεδόν λύθηκε. Η αρχική απάντηση ήταν πως η μαμά επέλεξε να τα μαγειρέψει αλλιώς και μάλιστα δεν της άρεσαν έτσι και δεν θα τα ξανακάνει. Πάντως ο φίλος μου έριξε στο τραπέζι και την ιδέα τα γεμιστά να άρπαξαν και ο πάτος να εξαφανίστηκε μυστηριωδώς ώστε να μην υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία. Αυτό φυσικά δεν με σταμάτησε. Τα γεμιστά ήταν σούπερ. Ευχαριστώ μαμά του!

Υ.Γ.: Εκκρεμεί ο καβγάς στον Σκλαβενίτη για τη φέτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου