Παρασκευή, 31 Ιουλίου 2015

ΕΧΩ ΚΑΙ WINDOWS 10, ΠΑΜΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ;

Τεκνόλοτζι φρικ

Οταν πριν από μερικούς μήνες εμφανίστηκε στο δεξί μέρος της κάτω μπάρας του λάπτοπ μου το εικονίδιο των Windows, είπα να κάνω κλικ για να δω τι παίζει. Με χαρά μου είδα πως η εταιρία θα μας έδινε δωρεάν τα «10» και έκανα... κράτηση. Την αρχική μου χαρά διαδέχθηκε το άγχος, διότι η εμπειρία μου έχει δείξει πως ό,τι νέο βγάζει η Microsoft έχει πάντα τα προβληματάκια του. Ουφ. Ας έρθει το τέλος Ιουλίου και βλέπουμε, σκέφτηκα.


Ωσπου έφτασε η μέρα, έκανα την αναβάθμιση και απέναντί μου άνοιξε ένας διαφορετικός, πιο κομψός και μίνιμαλ κόσμος. Τα Windows 10 συμφωνούν απόλυτα με την αισθητική μου. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα πάντρεμα των «8» (μία φορά που είχα πέσει πάνω τους, δεν καταλάβαινα τι να κάνω, σαν χαζό ήμουν) με τις παλαιότερες εκδόσεις. Επί της ουσίας αυτό που εγώ κατάλαβα με τα «10» είναι πως είναι μια επανάληψη των παλιών με τα γραφικά των «8», πράγμα που με βολεύει μια χαρά, γιατί που να τρέχω για εκπαίδευση τώρα στη δεύτερη ηλικία! Ευτυχώς -για την ώρα- όλα δουλεύουν μια χαρά, εκτός από μια αναβάθμιση που πρέπει να κάνω στο dolby μου (τρέχα γύρευε), αναβάθμιση που όμως δεν τη βρίσκω πουθενά. Χμμ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου