Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2015

ΤΟ ΜΠΙΛόγκ ΠΑΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ

Καλό μας καλοκαίρι

Πέρσι τέτοια εποχή ετοιμαζόμουν για ολιγοήμερες διακοπές στα βουνά της Αρκαδίας. Εχω πάει πολλές φορές εκεί, όμως κάθε στιγμή φαντάζει και είναι διαφορετική. Δεν ξέρω εάν είναι η παρέα, ή το μέρος που κάνουν τις διακοπές καλές. Ξέρω πως πέρυσι γέμισα τις μπαταρίες μου και ίσως γι' αυτό να άντεξα τον πιο δύσκολο χειμώνα της ζωής μου. Ψάχνοντας στο Facebook βρήκα μια κοινοποίηση που είχα κάνει αμέσως μετά την επιστροφή μου από το... καλοκαίρι του 2014.


«Το φετινό καλοκαίρι ήταν... παλιακό: πως να ξεχάσεις τη βουτιά στο ποτάμι; Τα ψαράκια πλάι στο κύμα; Τα σύκα που φάγαμε αμέσως μόλις τα κόψαμε από το δέντρο; Τις βουτιές (και τις βούτες) ανάμεσα στα πιάτα που έρχονταν στο ταβερνάκι; Τη ρίγανη και το φασκόμηλο που μαζέψαμε και μύρισε ο τόπος; Τις περπατάδες μέσα στη φύση; Το παιχνίδι με τα ζεστά βότσαλα; Το τσίμπημα της μέλισσας; Το νερό που ήπιαμε από τον μικρό καταρράκτη; Το σιροπιαστό γλυκό με την κρέμα που έφτιαξε η μαμά; Τις πέτρες που μαζέψαμε και μύριζαν θάλασσα; Το παιχνίδι με τα κύματα που μας έκανε να γίνουμε και πάλι παιδιά; Το «υποβρύχιο» που απολαύσαμε διψασμένοι μετά από τη βόλτα; Τα λουλούδια και αποξηραμένα που βάλαμε στο βίντατζ... κανατόβαζο; Τα δροσερά βράδια στο βουνό; Τα γέλια και τα πειράγματα με τους φίλους; Τις απίστευτες ξυπολισιές στο πλακόστρωτο; Τα τραγούδια από το μικρό κι αγαπησιάρικο τρανζιστοράκι; Τη φροντίδα που δώσαμε στους φουντωτούς βασιλικούς; Τα γκρεμίδια που δεν χορταίναμε να εξερευνάμε; Ηταν ενα από τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ καλοκαίρια της ζωής μου»!


Καθώς ετοιμάζομαι για τις φετινές διακοπές, κάνω μια στάση για να θυμηθώ πόσα έχασα μες στη σεζόν, πόσα κέρδισα, τους ανθρώπους που ήταν πλάι μου, οι σταθερές μου, που με στήριξαν όταν ήμουν στο χώμα. Τους ευχαριστώ πολύ και περιμένω πως πως τις διακοπές διότι το παιδάκι που έχω μέσα μου δεν κρατιέται άλλο και φωνάζει «ΕΚΔΡΟΜΗ»!!!


* Καλό καλοκαίρι. Εύχομαι όλοι μας να βρούμε την ψυχική γαλήνη που χρειαζόμαστε και να χαλαρώσουμε όσο περισσότερο γίνεται, αφού το φθινόπωρο δεν θα είναι (πάλι) ότι πιο εύκολο έχουμε βιώσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου