Τετάρτη, 2 Σεπτεμβρίου 2015

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ

Batida de coco

Το καλοκαίρι έφτασε στο τέλος του... Πόσοι από εμάς δεν το είχαμε ονειρευτεί αλλιώς! Με έρωτες, διακοπές διαρκείας, ποτάκια, ξενύχτια, αραλίκι, γέλια... Κάνοντας έναν απολογισμό λέω απλώς: ΟΛΑ ΚΑΛΑ. Ο,τι έγινε, έγινε, πάμε παρακάτω.


Τι κι αν δεν βρήκες τον έρωτα της ζωής σου; Τι κι αν περίμενες να περάσεις τις καλύτερες διακοπές εδώ και χρόνια και απλώς δεν... έκατσαν; Τι κι αν νιώθεις πως μπροστά σου βρίσκεται ένα μεγάλο διάστημα μιζέριας και κλεισούρας; Τέτοια εποχή έχω βρεθεί πολλές φορές να νιώθω έτσι, απαισιόδοξα, άσχημα, καταθλιπτικά. Ε, όχι λοιπόν! Βάζουμε τέρμα στις κακές σκέψεις.


Αφήνουμε πίσω το καλοκαίρι, λέμε «Μπατίντα ντε κόκο» και προχωράμε μπροστά. Προσωπικά τις καλύτερες στιγμές της ζωής μου δεν τις έζησα ποτέ καλοκαίρι. Ολα τα καλά μου ήρθαν φθινόπωρο, αλλά και χειμώνα. Χμμ, τώρα που το σκέφτομαι την άνοιξη δεν έχω ζήσει ποτέ κάτι σούπερ στη ζωή μου. Ομως η άνοιξη δεν χρειάζεται από τέτοια. Είναι από μόνη της η καλύτερη εποχή του χρόνου. Οι μέρες μεγαλώνουν, η θερμοκρασία ανεβαίνει, τα πουλάκια τιτιβίζουν, τα λουλούδια και τα δέντρα μυρίζουν εκπληκτικά. Υπομονή λοιπόν διότι τα καλύτερα θα 'ρθουν, να μην ανησυχείς.


Αφιερωμένο: https://www.youtube.com/watch?v=tcW3PskigoM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου