Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2015

ΗΜΕΡΑ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ

«Να ζήσεις Βασίλη...»

Κοίτα τώρα τι μου 'ρθε στο μυαλό: κάθε 20η Σεπτεμβρίου απόγευμα ο μπαμπάς με πήγαινε στο συγκλονιστικό ζαχαροπλαστείο «Τριανόν» στην πλατεία Εσπερίδων στη Γλυφάδα και αγοράζαμε εκλεράκια για να κεράσω την επόμενη στο σχολείο. Τα γενέθλιά μου ήταν συνυφασμένα με αυτά τα απίθανα σοκολατένια γλυκάκια που μοίραζα στους συμμαθητές της σχολής Χουρδάκη στο διάλειμμα. Καθόμουν στην πόρτα και καθενας που έβγαινε στην αυλή έπαιρνε κέρασμα. Ομορφες, γλυκές αναμνήσεις.


Και μετά είχαμε εκείνα τα πάρτι. Ξαδέρφια, φίλοι και συγγενείς πλάκωναν και γλεντούσαμε, παίζαμε και κάποτε στηνόμασταν μπροστά από την τούρτα για το απαραίτητο «Να ζήσεις Βασίλη...» και το φύσημα των κεριών! Εκτοτε τα γενέθλια άλλαξαν μορφή: μεταφέρθηκαν σε κλαμπ, σε σικ... φαστ φουντ και πάλι πίσω στο σπίτι με φίλους, στα παλιά, στα κλασικά, στα παραδοσιακά, στα πιο ωραία. Παλαιότερα ήθελα ένα σούπερ παιχνίδι (ήρθε) και αυτό ήταν όλος μου ο κόσμος. Επειτα ήθελα έναν τεράστιο έρωτα (ήρθε και δεν ήρθε). Αλλη φορά αποζητούσα την καριέρα και τις επαγγελματικές ευκαιρίες (τι είναι πάλι αυτό;). Ενώ δεν έλειψαν οι στιγμές που είχα μια στεναχώρια, μια μελαγχολία...  Σήμερα όμως είναι αλλιώς. Αισθάνομαι πλήρης, ολοκληρωμένος, ευτυχισμένος και η μόνη ευχή που πλέον κάνω για μένα, για τον Βασίλη (μου) είναι να συνεχίσω να με αγαπώ (χρειάστηκα χρόνο να το μάθω αυτό) και όλα τα άλλα θα τα βρούμε.


21 Σεπτεμβρίου: ημέρα γενεθλίων. Τώρα πια μεγάλωσα. Το «Τριανόν» έχει κλείσει εδώ και... αιώνες. Η αγάπη μου για τα εκλεράκια παραμένει αμείωτη. Και στο ίνμποξ του Φέισμπουκ έλαβα μια φωτό με ένα νούμερο (είμαι μεγαλύτερος) και από κάτω την ένδειξη ΑΜΠΕΡ ΑΛΕΡΤ. Πάλι καλά που δεν μου στείλατε και ΣΙΛΒΕΡ ΑΛΕΡΤ!!! Παλιόπαιδα, ευχαριστώ...

2 σχόλια:

  1. Τι κρίμα να μην ήμουνα τότε διπλανή, να τρώω και εγώ εκλεράκια!!! Χρόνια πολλά bilogman!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ησουν διπλανή όμως μετά Ιφιγένεια! <3

      Διαγραφή