Τρίτη, 29 Σεπτεμβρίου 2015

ΧΑΣΑΜΕ ΤΟ FACEBOOK. ΣΤΟΠ!

Νύχτα δίχως... επαφή

Ηταν λίγο μετά τις 10 το βράδυ της Δευτέρας 28 Σεπτεμβρίου όταν ένα sms διέκοψε την -κατά τα άλλα- ήρεμη βραδιά μου. Ενας φίλος, αγχωμένος, με ρωτούσε εάν «έμπαινα» στο Facebook. Κάθε χρόνο τέτοια εποχή που ξεκινούν οι ξένες μου σειρές, δεν έχω πολύ χρόνο για το Ιντερνετ, οπότε δεν είχα πάρει χαμπάρι (ούτε πριν από μερικές ημέρες που ξανασυνέβη κάτι παρόμοιο) το συμβάν.


Ανταλλάξαμε αρκετά γραπτά μηνύματα και εγώ με τη σειρά μου άρχισα να... σπέρνω τον πανικό σε άλλους φίλους που ενδεχομένως δεν το είχαν πάρει είδηση. Η ανάγκη του ανθρώπου για επικοινωνία, όποιου είδους και αν είναι αυτή, είναι τεράστια. Χωρίς το «Φέις», το γυρίσαμε στα κινητά. Χωρίς αυτά, θα το γυρνούσαμε στον παλιό κι αγαπημένο μας τρόπο, τα σταθερά. Οπως παλιά που μιλούσαμε με τις ώρες και φώναζαν οι δικοί μας επειδή έπεφταν οι... μονάδες (άντε τώρα να το εξηγήσεις αυτό στη νέα γενιά).


Το Facebook επανήλθε μετά από λίγο στις οθόνες μας, στον Άρη βρήκαν νερό, η Linguaphone θα στείλει dvd εντατικής εκμάθησης αγγλικών στον Τσίπρα, εγώ επέστρεψα στις ξένες μου σειρές και όλα καλά στην Ελλάδα. Τελικά τα πάντα θέλουν μέτρο. Εχω περάσει από την υστερία, τον φανατισμό και τον εθισμό στο παγκόσμιο αυτό μέσο επικοινωνίας. Αν του κάνεις σωστή χρήση (όπως και σε όλα τα πράγματα στη ζωή) δεν... κινδυνεύεις πραγματικά.


Α! Μέσα στο ΣΚ μια φίλη μου έμαθε και το Facebook lite, το αδερφάκι του «κανονικού» που έχει τις βασικές λειτουργίες και δεν φορτώνει τα δικά μας παλιά κινητά με αποτέλεσμα να έχουμε το... μπινελίκι ως δεύτερη φύση μας. Δοκιμάστε το και βρείτε πάλι το χαμόγελό σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου