Παρασκευή, 2 Οκτωβρίου 2015

ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΔΙΑΙΤΑ, ΕΕΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Μαζέψου λέμε

Κοιτώντας κάτι παλιές αναρτήσεις μου στο Facebook, έπεσε το μάτι μου σε κάτι που είχα «ανεβάσει» σαν σήμερα πριν από δύο χρόνια. Ηταν 2 Οκτωβρίου 2013 όταν το αβαταράκι μου έκανε παιχνιδάκια με τα κιλά μου (που να 'ξερε τότε τι θα επακολουθούσε) και ζητούσε μεγαλύτερα παντελόνια για τη σεζόν. Αυτό πάλι που το πας; Μετά από ένα κοντό (θυμάσαι πότε αρχίσαμε να το νιώθουμε), χαλαρό (μερικές ημέρες, μην φανταστείς) και... φαρδύ (η χαρά της βερμούδας με το λάστιχο) καλοκαίρι, έρχονται τα δύσκολα. Διότι σου λέω εγώ τώρα: έχεις μεν θέληση να μπεις στα χειμωνιάτικα, η σάρκα σου όμως το αντέχει; ΟΧΙ!


Οσο λοιπόν κρυώνει ο καιρός, τόσο θα... σφίγγει το πράγμα. Και φυσικά δεν μπορείς να αγοράσεις καινούργια ρούχα διότι θα τα γεμίσεις και αυτά! Με λίπος! Γι' αυτό ΜΟΥ λέω: μαζέψου! Ερχονται γιορτές και φαγοπότια. Τώρα είναι η στιγμή. Ξέχνα τη δίαιτα που είναι και ξεπερασμένη λέξη. Θα το λέμε διατροφή. Ας μαζευτούμε όλοι μαζί πριν πιάσουν τα πολλά κρύα και κυκλοφορούμε με ξεκούμπωτα παντελόνια (γουό μπέιμπι) και σημάδια από τα κουμπιά στο ύψος του αφαλού. Ουφ τα 'πα και ξέσκασα. Πάω θάλασσα και το απόγευμα τρέξιμο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου