Κυριακή, 25 Οκτωβρίου 2015

Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΩΡΑΣ

Μην με ξυπνάς απ' τις έξι

Είμαι ένας άνθρωπος που τα έχει καλά με τον χρόνο. Με την έννοια πως έχω αίσθηση του χρόνου, ανά πάσα στιγμή ξέρω πάνω - κάτω τι ώρα είναι, ακόμη κι αν δεν φοράω ποτέ ρολόι. Από την άλλη πλευρά βέβαια, είμαι τόσο χάλια με την ώρα σε θέματα ραντεβού, αφού πάντα αργώ τουλάχιστον 15 λεπτά. Εκεί έχω τον δικό μου χρόνο, που δεν είναι ό,τι καλύτερο για τους άλλους, το παραδέχομαι.


Τα τελευταία χρόνια έχω παρατηρήσει πως η αλλαγή της ώρας είτε προς τη χειμερινή, είτε προς τη θερινή με επηρεάζει. Μου δημιουργεί ένα μικρό... ground lag! Ξυπνάω νωρίτερα, νυστάζω αργότερα και συνεχώς, λες και έχω αλλάξει χώρα... Μου παίρνει μερικές ημέρες να προσαρμοστώ και μετά όλα καλά.


Να, σήμερα ας πούμε. Είχα αλλάξει τα μισά ρολόγια στο σπίτι, τα άλλα μισά άλλαξαν από μόνα τους και είναι κάποια που λειτουργούν με τη θερινή ώρα ακόμη. Το αποτέλεσμα; Δεν ήξερα εάν ήταν 07.00, ή 08.00, ή 09.00*! Ηταν κι αυτός ο λαμπρός ήλιος που είχαμε καιρό να δούμε και με χτύπησε κατακούτελα.


Είναι περίεργο όταν μικραίνουν οι ημέρες. Νιώθω πως χάνω κάτι. Αναπόφευκτα όταν νυχτώνει και κάνει κρύο, θες να μαζευτείς στο σπίτι από νωρίς, όταν το καλοκαίρι με τη ζέστη κάθεσαι έξω ακόμη και στο σκοτάδι. Η ζέστη σε αγκαλιάζει, σε κάνει να νιώθεις ασφάλεια, το κρύο πάλι σε τρομάζει. Ισως τελικά να είμαστε πιο πρωτόγονοι από ότι νομίζουμε και πάντα να αναζητάμε καταφύγιο...


Την ηλιόλουστη αυτή Κυριακή, την τελευταία του Οκτωβρίου θα την περάσω κάνοντας βόλτες. Απολαμβάνοντας κάθε ζεστή αχτίδα γιατί ξέρω πως ο ήλιος θα χαθεί νωρίς σήμερα και αρκετούς μήνες από δω και μπρος. Κάνε το ίδιο. Απόλαυσε την ημέρα, γιατί δεν διαρκεί πια και τόσο πολύ. Γέμισε την με δραστηριότητες, με ζωή!


* Α, τελικά ήταν 08.00 το πρωί!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου