Κυριακή, 4 Οκτωβρίου 2015

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ

Επιβάτης το Σαββατόβραδο

Στα λεωφορεία ακούς τις καλύτερες ιστορίες... Κάνεις σφυγμομέτρηση της κοινής γνώμης... Μαθαίνεις τι πιστεύει ο κόσμος για τη ζωή και την κοινωνία και σχεδόν ποτέ δεν έχω εκπλαγεί με αυτά που έχω ακούσει. Το βράδυ του Σαββάτου βρέθηκα σε ένα αστικό με κατεύθυνση προς Πειραιά. Μην έχοντας το τάμπλετ μαζί μου (#αποτοξίνωση), το αυτί μου ήταν χωνί και διψούσε για... ρεπορτάζ. Μπροστά μου κάθισε μια κυρία, τη λες και έξαλλη. «Μα, είναι δυνατόν η άλλη να έχει τηγανίσει και να μπαίνει στο λεωφορείο με τα ίδια ρούχα; Ελεος. Κι εγώ τηγανίζω, αλλά πάντα πλένομαι και αλλάζω ρούχα. Αλλά τι να περιμένεις όταν εδώ έχουμε μαζευτεί όλες οι φυλές του Φαραώ», είπε* στο βρόντο και η διπλανή της από την άλλη πλευρά του διαδρόμου γύρισε το κεφάλι της, σημάδι του ΤΩΡΑ πιάνουμε κουβέντα (μέγα λάθος, αν δεν θες να σου «κατσικωθεί» ο άλλος μέχρι να κατέβεις).


Οι δύο γυναίκες άρχισαν να μιλάνε περί ανέμων και υδάτων, ευτυχώς δεν είχαμε άλλο ρατσιστικό σχόλιο. Κάποτε πήρε σειρά η δεύτερη κυρία, μια χλιδάτη μαντάμ από Βουλιαγμένη που έμοιαζε λίγο στη Δέσποινα Βανδή την εποχή που κόπιαρε τον Μάικλ Τζάκσον. Με το καπέλο, τις κρέμες, το λουλούδι στα μαλλιά. Ανοιξε λοιπόν την καρδιά της και είπε για το πόσο ήθελε να αποκτήσει παιδιά κι όμως επειδή δούλευε δύο δουλειές και είχε δύο αποβολές τελικά δεν τα κατάφερε ποτέ. Επίσης μοιράστηκε μαζί μας τις δύσκολες στιγμές που περνά στην πολυκατοικία της. Ο ένας γείτονας είναι πρώην στρατιωτικός και κάνει φασαρία, ενώ ο άλλος βάζει το κλιματιστικό στο φουλ και το σπίτι της γίνεται φούρνος!


Οταν κουράστηκα από το πολύ μπίρι - μπίρι σηκώθηκα και προχώρησα μπροστά. Εκεί κάθονταν δύο κομμωτηριέ κυρίες, τύπου Λουσίλ Μπολ, σχεδόν σαν δίδυμες. Κι εκείνες έλεγαν τα δικά τους και πολύ θα ήθελα να είχε ακούσει κάτι, όμως είχε φτάσει η στιγμή να κατέβω.

* Για την ιστορία αναφέρω πως κι εμένα μου έχει τύχει να μυρίζει ο άλλος τηγανίλα (κι εγώ επίσης να μυρίζω όταν έχω πάει σε συγκεκριμένα εστιατόρια) και ήταν κι Ελληνας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου