Τρίτη, 6 Οκτωβρίου 2015

«ΠΕΤΑ» ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΕΝΟ

Κυνηγώντας την εποχή του

Είμαι που λες στο μετρό και φτάνοντας σε έναν σταθμό σταμπάρω έναν παππού από εκείνους που μόλις δουν κενές θέσεις σε ένα βαγόνι ακολουθούν τον συρμό μέχρι να σταματήσει ώστε να μπουν στο κατάλληλο σημείο. Ο συγκεκριμένος παππούς είχε και... συνέταιρο, τον εγγονό του. Ο ηλικιωμένος μπήκε από τη μία πόρτα, ο νεαρός από την άλλη, περικύκλωσαν τις δύο θέσεις και τσουπ τις καπάρωσαν με τη μία! Η κυρία που έφαγε ένα ελαφρύ σπρώξιμο και από τους δύο ξίνισε το μουτράκι της και προχώρησε παραδίπλα.


Οσο διήρκεσε η διαδρομή ο εγγονός δεν είχε μάτια παρά μόνο για το κινητό του. Ο παππούς δεν άντεξε και άρχισε να τον ρωτά διάφορα. Το παιδί φυσικά μιλούσε στη γλώσσα του. Και να οι χρόνοι ομιλίας και τα πακέτα και να οι συνδέσεις και τα Μέγκα μπάιτ του Ιντερνετ. Ο παππούς κοιτούσε αποσβολωμένος, όμως κουνούσε το κεφάλι προσποιούμενος ότι καταλαβαίνει τα πάντα. Πως κάνω κι εγώ όταν δεν έχω ακούσει τι μου λένε, ή δεν έχω πιάσει το θέμα; Ετσι! Κάποια στιγμή του λέει ο νεαρός: «Μπορώ να σερφάρω ελεύθερα όταν έχει ανοιχτό wifi», ο παππούς δεν αντέχει άλλο: «Οταν έχει... γουάφα», τον ρωτά και εμείς στην πλευρά μας σκάμε στα γέλια! Τέλειος παππούς που θέλει να είναι μες στην εποχή του!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου