Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου 2015

Ο,ΤΙ ΤΟΥ ΦΑΝΕΙ

Το δίλημμα της ντουλάπας

Ω, ναι! Εφτασε και πάλι αυτή η στιγμή του χρόνου που ο καθένας φορά ό,τι του βρίσκεται! Αλλοι καλοκαιρινά, άλλοι φθινοπωρινά, άλλοι χειμερινά, άλλοι ανοιξιάτικα! Αυτή τη μεγάλη «γιορτή» τη ζούμε δυο φορές τον χρόνο: στο τέλος της Άνοιξης και στα μέσα του Φθινοπώρου. Λες και το βιολογικό μας ρολόι μπερδεύεται, τρελαίνεται ρε παιδί μου και ενώ έχει ψύχρα τα πετάμε όλα έξω, ή ανάποδα ενώ συνεχίζουν οι ζέστες θέλουμε να είμαστε οι πρώτοι που θα βάλουμε παλτό. Τα είχα γράψει εγώ και τον Μάιο αλλά ποιος με άκουγε;


Καθημερινά λοιπόν βλέπω στον δρόμο ανθρώπους να... υποφέρουν από το ντύσιμό τους. Ναι, το ξέρω ορισμένοι φεύγουν από το σπίτι νωρίς και κάνει κρύο. ΟΚ, δεκτό. Δεν έχεις ακούσει ποτέ για... λέιερς (πως το λέτε εσείς εδώ); Φοράς στρώσεις ρούχων και όσο μεσημεριάζει τα αφαιρείς για να τα ξαναβάλεις μόλις πέσει ο ήλιος. Φυσικά παίρνεις μαζί σου και ένα σακιδιάκι για να αποθηκεύεις την... πραμάτεια σου.


Ετσι, όσοι δεν είναι προνοητικοί σκάνε από τη ζέστη και κάνουν εμάς δίπλα τους να φαντάζουμε ως κάτι το εξωτικό. Να, δεν ήμουν εγώ με βερμούδα και κοντομάνικο και πλάι μου μια κυρία με καπαρντίνα; Ή ένας άλλος νεαρός που φορούσε... πουλόβερ; Και ένας άλλο με παλτό; Μεσημέρι; Με 25 βαθμούς; Κάτι λάθος κάνουμε, δεν εξηγείται αλλιώς. Για να μην πω για τα παπούτσια που εκεί θα βρεις από πέδιλα (κι από πάνω μπουφάν) και σαγιονάρες, μέχρι μποτάκια και αρβυλάκια! Σκέτη τρέλα και δεν έχει φτάσει ακόμη ο ΕΝΦΙΑ. Να τα πετάξουμε όλα έξω και να τρέχουμε γυμνοί στους αγρούς.


Φυσικά από τη μεγάλη αυτή παρέα δεν θα μπορούσα να λείπω ούτε κι εγώ. Που παλεύω ακόμη να ισορροπήσω μέσα μου ως προς τι ταιριάζει καλύτερα στα ποδαράκια μου αυτήν την περίοδο! Μα, κάθε χρόνο τα ίδια;


ΜΠΙΛόγκ συλλαμβάνεσαι για προσβολή της αισθητικής του δημοσίου! ΕΝΟΧΟΣ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου