Πέμπτη, 19 Νοεμβρίου 2015

ΧΡΟΝΟΚΑΨΟΥΛΑ 2015

Κλικ στο πέρσι

Ηταν αρχές Ιανουαρίου του 2015 όταν ξεστόλιζα το Χριστουγεννιάτικο μου δέντρο και μαζί με τα στολίδια έβαζα στις κούτες και ένα μικρό γράμμα (το κάνω κάθε φορά). Είναι η «Χρονοκάψουλα» της χρονιάς. Γράφω τις σκέψεις και τα συναισθήματά μου και τα κρύβω στην αποθήκη. Ετσι όταν μετά από αρκετούς μήνες επαναφέρω τα στολίδια και ανοίγω το μυστικό αυτό γραμματάκι νιώθω περίεργα. Είναι φοβερό να διαβάζεις μετά από περίπου 10 μήνες τι αισθανόσουν πίσω στον χρόνο. Τις ανασφάλειες και τις φοβίες σου. Τις ελπίδες και τα όνειρά σου. μια φορά μάλιστα που δεν είχα στολίσει η Χρονοκάψουλα ανοίχτηκε μετά από σχεδόν δύο χρόνια!


Είναι κάτι σαν να διαβάζεις ένα ημερολόγιο, όμως πολύ καλύτερο διότι αυτό δεν έχει την καθημερινή τριβή. Είναι ένα κλικ στο τότε. Καταγράφεις μια στιγμή και την ξαναθυμάσαι σχεδόν έναν χρόνο μετά. Πως ήμουν πέρυσι; Με ποιους ήμουν καλά; Ποιοι με στήριξαν και ήταν δίπλα μου; Φυσικά κάποια πράγματα είναι αλλιώς, κάποιες καταστάσεις διαφορετικές, άνθρωποι που ίσως έχουν φύγει από κοντά μου, σίγουρα όμως υπάρχουν και οι σταθερές μου.


Δεν στόλισα ακόμη. Απλώς ανέβασα τα κουτιά από την αποθήκη. Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να εντοπίσω σε ποια κούτα βρισκόταν η Χρονοκάψουλα. Πήρα ο γραμματάκι στα χέρια μου. Πέρυσι όλα βρίσκονταν στον αέρα. Η ζωή μου ήταν σε αναμονή, ή αν θες στη γραμμή εκκίνησης για κάτι καινούργιο. Δέκα μήνες μετά κάποια σχέδια δεν υλοποιήθηκαν, άλλα πάλι προχώρησαν. Τώρα βρίσκομαι σε καλύτερη φάση και ευχαριστώ το Σύμπαν για την προστασία του. Ευχαριστώ όμως και τους συνοδοιπόρους μου γιατί χωρίς αυτούς η ζωή θα ήταν τόσο άνοστη!
(Κάντε το κι εσείς. Εχει πλάκα. Είναι σχεδόν λυτρωτικό)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου