Σάββατο, 28 Νοεμβρίου 2015

Η ΜΑΝΑ... ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

Επιθεώρηση τώρα

Δεν ξέρω πως είναι η δική σου μαμά, η δική μου όμως είναι Στρατηγός! Δεν της διαφεύγει τίποτα. Σήμερα ας πούμε για παράδειγμα που ήρθε στο σπίτι μου μετά από καιρό, ε τα παρατήρησε όλα μέσα στα λίγα λεπτά που παρέμεινε. Την είδα από τη θυροτηλεόραση να κοιτά προς τα πάνω, στα λουλούδια μου. Αψογα ήταν, πέρασα το τεστ. Μπήκε μέσα και θαύμασε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο μου (πάλι καλά).


Ακούμπησε στο τραπέζι τα πράγματα που μου είχε φέρει και μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα είχε... σκανάρει και τον υπόλοιπο χώρο. «Αυτές είναι οι ορτανσίες που έφερες από το χωριό», αναρωτήθηκε και πριν πάρει απάντηση (στην οικογένειά μου ποτέ δεν ακούμε, αφού έχουμε τόσα πολλά να πούμε) είχε περάσει παραδίπλα σε ένα κουτί με σοκολατάκια! Φεύγοντας ψαχούλεψε και κάτι βιβλία που έχω και έχουν πάρει σειρά για ανάγνωση, αφού τον τελευταίο καιρό την τροφοδοτώ με νέο υλικό για να διαβάσει και τα περιμένει πως και πως. Δεν έκανε ούτε ΕΝΑ αρνητικό σχόλιο. Η σημερινή... επιθεώρηση στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία! Πήρα άριστα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου