Τρίτη, 3 Νοεμβρίου 2015

ΚΑΚάΟ ΚΑΚΑό

Μύρισε σοκολάτα

Είμαι που λες και περπατάω στο Νέο Φάληρο. Εξερευνώ τις παλιές γειτονιές της περιοχής, ότι δηλαδή έχει απομείνει από αυτές. Παλιά αρχοντικά δεσπόζουν σε διάφορα δρομάκια κοντά στην παραλιακή και αμέσως το μυαλό μου ταξιδεύει στις ζωές όλων όσοι έμεναν εδώ.


Τη θέα που είχαν προς τον Σαρωνικό, τις «προμενάντ» που έκαναν με τα καπέλα τους στην προβλήτα μπροστά από το ξενοδοχείο Ακταίον, τις χαιρετούρες και τις κουβέντες που αντάλλασσαν μεταξύ τους. Και έτσι όπως είμαι χαμένος στις σκέψεις και το ταξίδι μου στο παρελθόν, ξάφνου στη μύτη μου εισβάλει μια ονειρική μυρωδιά: κακάο! Ζεστό, νόστιμο, σαν ντους σοκολάτας! ΣΟΚ!


Κοιτάζω ψηλά και βλέπω την ταμπέλα του εργοστασίου της ΙΟΝ. Εντάξει, να έμενα λέει στην περιοχή και κάθε μέρα να μύριζε ο τόπος σοκολάτα. Τερματίζει το μυαλό! Γλιτώνω το εγκεφαλικό με δυσκολία και απομακρύνομαι γοργά από την περιοχή. Την ησυχία των στενών σπάει ο ηλεκτρικός που περνά από δίπλα μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου