Δευτέρα, 9 Νοεμβρίου 2015

ΕΓΩ, Ο ΚΑΡΝΤΑΣΙΑΝ

Η αβάσταχτη ελαφρότητα του είναι

Τι το'θελα και άνοιξα το στόμα μου στον Λουκά; Πάμε μία για όσους το έχασαν: τις προάλλες σχολίασα το γεγονός ότι το προηγούμενο βράδυ είχε βγει για ποτάκι και «ανέβασε» μια φωτό στα σόσιαλ μίντια. Δικαιολογημένα παίρνει κατάλληλο ύφος και μου απαντά: «Μιλάς κι εσύ; Που όποτε ανοίγω το Φέις εμφανίζονται 7 δημοσιεύσεις σου; Είσαι Καρντάσιαν»! Εντάξει, όπως καταλαβαίνεις κατουρήθηκα από τα γέλια, διότι ήταν φοβερή ατάκα (θα μπορούσαν να μου την είχαν γράψει εμένα οι σεναριογράφοι της ζωής), στη συνέχεια όμως προβληματίστηκα: ρε μπας και είμαι όντως Καρντάσιαν; Αλλά πάλι τι είναι Καρντάσιαν (κενός μαϊντανός ελαφριάς ζωής); Και στο τέλος - τέλος μπορεί η Ελλάδα να έχει τους δικούς της Καρντάσιαν (αν μπορεί λέει);


Επεσα σε βαθιά περισυλλογή, που μου άνοιξε την όρεξη γιατί την είδα τύπου «χειμερία νάρκη» και το αποτέλεσμα ήταν να τσιμπήσω και ένα κιλό. Εκτίθεμαι τόσο πολύ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; «Ανεβάζω» συνέχεια φωτογραφίες; Γράφω ποστιές και εξυπναδούλες που ενοχλούν; Καίγομαι από τις μαλακίες μου; Μήπως τελικά αυτό που βλέπω στους άλλους, την υπερέκθεση και ορισμένες φορές την κρίνω άσχημα, όταν την κάνω εγώ τη θεωρώ απολύτως φυσιολογική και άκρως ενδιαφέρουσα; Χμμ...


Δεν έχω απάντηση. Δεν κατέληξα πουθενά. Είχε τόσο ωραία ημέρα σήμερα. Πήγα θάλασσα (121ο μπάνιο), βούτηξα, διάβασα, χαλάρωσα, μαύρισα, έστησα αυτί στις συζητήσεις των δίπλα για πιθανόν μελλοντικά μου θέματα, εννοείται πως τράβηξα μπόλικες φωτό και τις μοίρασα εδώ και εκεί προβάλλοντας μόνο τα καλά μου σημεία.


Οταν σχεδόν όλα γύρω μου έχουν καταρρεύσει, εγώ απλώς θέλω καθημερινά να βρίσκω πάντα κάτι αστείο, όμορφο, χαριτωμένο, ίσως κάτι με το οποίο μπορείς να ταυτιστείς και εσύ για να το μοιράζομαι με το σύμπαν εκεί έξω. Τελικά είναι πιο ωραία που είμαι ΜΠΙΛόγκ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου