Παρασκευή, 18 Δεκεμβρίου 2015

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΒΛΕΠΕ ΤΑ... ΧΝΟΥΔΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ

Αδεια στον εαυτό μου

Είμαι Παρθένος! Θα μου πεις "είσαι της καθαριότητας" και διάφορα άλλα τέτοια κλισέ. Αμ δε! Τα τελευταία χρόνια ο ωροσκόπος μου, ο Τοξότης, έχει κάνει δυναμικά την εμφάνισή του καταστρέφοντας σχεδόν ολοκληρωτικά τον -της τάξης- άλλον μου εαυτό. Στο τέλος Νοεμβρίου καθάρισα το σπίτι μου μετά από το πάρτι στολισμού που διοργάνωσα. Ε, από τότε απλώς παρατηρώ τις... αλλαγές. Ας πούμε αυτά τα χνουδωτά μπαλάκια που έκαναν την εμφάνισή τους στον διάδρομο, ή πίσω από τις πόρτες. Είδα και μια αραχνίτσα, αμέ!


Λέω, γιατί να μπω στη διαδικασία να καθαρίσω, αφού σε λίγες εβδομάδες που θα ξεστολίσω θα κάνω κάτι σαν γενική; Το βλέπω λίγο και σαν μια άδεια στον εαυτό μου. Εναν μήνα τον χρόνο μου δίνω διακοπές και τεμπελιάζω (τώρα που το σκέφτομαι βέβαια και τον Αύγουστο μου δίνω άδεια, άρα είμαι καλός εργοδότης μου). Τις προάλλες που μου έφεραν κάτι στολίδια για το δέντρο, αφού τα τοποθέτησα προσεκτικά, μετά δεν είχα που να κρύψω τα κουτιά τους γιατί τα άλλα τα είχα ήδη κατεβάσει στην αποθήκη (Παρθένος), άρα τι έκανα; Τα πέταξα πίσω από το δέντρο (Τοξότης) εκεί όπου κανείς δεν τα βλέπει, ούτε καν η μαμά! Γι' αυτό σου λέω: δώσε άδεια στον εαυτό σου, το αξίζεις! Οι δουλειές μπορούν να περιμένουν μέχρι του... χρόνου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου