Τρίτη, 22 Δεκεμβρίου 2015

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΗΝ... ΑΣΤΡΑΛΙΑ

Δεντράκι στην άμμο

Κατέβηκα στη θάλασσα μια βόλτα. Να την αποχαιρετίσω. Θα κάνω να τη δω περίπου 15 ημέρες. Ωραία τα βουνά, δεν λέω, αλλά και η θάλασσα έχει ορίζοντα, απλωσιά, ταξίδι! Είχα δει τις προάλλες τη φωτό ενός φίλου με ένα Χριστουγεννιάτικο δεντράκι σε μια παραλία, εξωτική. Ζήλεψα. Θέλησα να κάνω το δικό μου και ιδού.


Δεν είχα πολύ χρόνο, οπότε όπως - όπως έστησα ένα δεντράκι με τα υλικά που βρήκα γύρω μου. Ενα ξύλο για κορμό, κλαράκια από τα αλμυρίκια για να κάνουν τα κλαδιά του και πέτρες για στολίδια. Για αστέρι έβαλα λίγο χαλίκι. Σε λίγα λεπτά το δεντράκι μου ήταν έτοιμο. Το μυαλό μου αμέσως ταξίδεψε στις χώρες του Νοτίου Ημισφαιρίου, εκεί όπου οι κάτοικοι περνούν τις γιορτές στην παραλία με καλό καιρό και τον Αγιο Βασίλη να κάνει... ηλιοθεραπεία.


Κοίταξα πάλι το δεντράκι μου. Τελικά του έλειπε κάτι στην κορυφή. Περπάτησα στην άμμο. Παρακάτω βρήκα (δυστυχώς) ένα κουτάκι μπύρας. Στο πλάι του είχε ένα κόκκινο αστέρι! «Εδώ είμαστε», σκέφτηκα και το πήρα στο χέρι για να το τοποθετήσω στο δεντράκι μου. Το χάζεψα για λίγο και στεναχωρέθηκα που δεν είχα περισσότερο χρόνο να ξαπλώσω στην αμμουδιά, να λιαστώ, να ξεχαστώ.


Κάποτε, έβγαλα το αστέρι της... μπύρας και το πέταξα στα σκουπίδια. Κοίταξα από ψηλά το δεντράκι μου που ατένιζε τη θάλασσα. Σαν να έστελνε ευχές στους κατοίκους στο άλλο ημισφαίριο. «Θα επιστρέψω», είπα στη θάλασσα και χάθηκα στην ενδοχώρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου