Σάββατο, 26 Δεκεμβρίου 2015

ΔΕΣΜΕΥΣΗ: ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΛΥΚΑ

Είσαι παιδί μου πειρασμός

Το 2015 μπούχτισα στο φαγητό! Και στο γλυκό! Αν με παρακολουθείς τακτικά θα έχεις καταλάβει το πόσο λαίμαργος είμαι. Ε, πλησιάζοντας προς τις γιορτές το πράγμα... έγκωσε, ή μάλλον εγώ έγκωσα. Κάτι οι κραιπάλες στη δουλειά, κάτι τα στολίσματα τα δικά μου και των φίλων με τα ανάλογα τσιμπούσια, δεν ήθελε και πολύ. Φτάνοντας στη Στεμνίτσα για τις γιορτές έγινα ο... άνθρωπος που έβλεπα τα γλυκά να περνούν! Ποιος, εγώ!


Η μαμά μου έχει στολίσει το σπίτι με ένα σωρό εορταστικά γλυκά. Οι δίπλες, οι κουραμπιέδες, αλλά και τα μελομακάρονα κάνουν παρέλαση δίπλα μου κι εγώ βράχος. Τα βλέπω και δεν τα αγγίζω. Δεν έχω φάει ούτε ένα, απλώς τα χαζεύω και πρέπει να με πιστέψεις, αλήθεια σου το λέω. Μάλιστα έχω βάλει στοίχημα με τον εαυτό μου, να ΜΗΝ φάω ούτε ένα μέχρι το τέλος των γιορτών.


Και είμαι σίγουρος πως θα κρατήσω γερά και δεν θα υποκύψω (άντε καλά, ίσως ένα κουραμπιεδάκι ανήμερα Πρωτοχρονιά για το καλό του νέου χρόνου) διότι ο οργανισμός μου έχει ήδη αρχίσει να ανταποκρίνεται και ξεπρήστηκα λίγο, αν και έχω πολύ δρόμο μπροστά μου. Βαφτίζω το 2016 έτος διατροφής και σε καλώ μαζί μου να φτιάξουμε κορμάρες, χωρίς όμως στερήσεις, απλώς με σωστές επιλογές τροφής. Μπρος στον δρόμο που χαράζει το ΜΠΙΛόγκ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου