Παρασκευή, 1 Ιανουαρίου 2016

ΟΙ 16 ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ 2016

Βάζω πλώρη


1) Να προχωράμε μαζί, χέρι – χέρι, βήμα – βήμα και όλα καλά θα μας πάνε.
2) Να διατηρήσω την εργασία μου και -αν μπορώ- να βρω και νέες πηγές εισοδήματος.
3) Να περνώ περισσότερο χρόνο με τους δικούς μου ανθρώπους (να τρελαθώ στο παιχνίδι με τα ανίψια μου).
4) Να συναντιέμαι συχνά με όλους όσοι με κάνουν να είμαι ο Βασίλης.


5) Να με αγαπώ, να με φροντίζω και να θυμάμαι τα «θέλω μου».
6) Να ονειρεύομαι και με κλειστά και με ανοιχτά μάτια.
7) Να γελάω πολύ, τόσο πολύ που να πέφτω κάτω, να πονάει η κοιλιά μου λες και έχω κάνει 100 κοιλιακούς και να δακρύζουν τα μάτια μου.
8) Να ταξιδέψω όσο περισσότερο γίνεται και να έρθω σε επαφή με άλλους πολιτισμούς και ανθρώπους.


9) Να απαλλαγώ από τους τοξικούς ανθρώπους που κάνουν τη ζωή μου δύσκολη.
10) Να κάνω εκδρομές και να μην χάσω την επαφή μου με τη φύση.
11) Να διαβάσω πολλά βιβλία, να δω ταινίες και θέατρο.
12) Να έχω χρόνο για τις αγαπημένες μου σειρές, ξέρεις από αυτές τις... παράνομες.


13) Να κολυμπήσω πολύ, να κάνω βουτιές και να χαρώ τη θάλασσα και τον ήλιο.
14) Να περπατώ σε άγνωστα μέρη και να εξερευνώ περίεργες γειτονιές στην Αθήνα και αλλού.
15) Να μην στεναχωριέμαι και όταν είμαι λυπημένος, να βλέπω παλιές φωτογραφίες και να με κάνουν χαρούμενο.
16) Και επιτέλους! Να καταφέρω να χάσω αυτά τα παραπανίσια... κιλάκια (δέσμευση, θα δεις)!

Εσύ, τι στόχους έβαλες για τη νέα χρονιά;

ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΤΟ 2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου