Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2016

Η... ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Money, money, money

Δεν θυμάμαι πότε είχα αγοράσει ξανά πορτοφόλι, ίσως μια δεκαετία πίσω, στις καλές εποχές, τότε που το ρευστό έπλεε στις... πίσω θέσεις. Πλέον τα χρήματα που κουβαλούμε όλοι μας είναι από ανύπαρκτα έως ελάχιστα. Δεν θέλω να έχω πολλά ευρώ πάνω μου, συνεπώς δεν είμαι καλό... πελατάκι για τους πορτοφολάδες. Εχω μόνο τη χρεωστική μου κάρτα και όλες οι πληρωμές γίνονται είτε έτσι, είτε ηλεκτρονικά (#ανάπτυξη).


Χρειαζόμουν όμως ένα πορτοφόλι γιατί το παλιό μου είχε τρυπήσει στη θήκη των ψιλών και έχανα κέρματα κάνοντας ενδεχομένως κάποιους συνανθρώπους μου χαρούμενους! Επιπλέον το είχα φορτώσει  με κάρτες καταστημάτων, χαρτάκια, σημειώσεις και επαγγελματικές καρτούλες και το πορτοφόλι είχε γίνει ένας μικρός μπόγος! Αγορασα λοιπόν ένα με τις εκπτώσεις. Τι περίεργο! Στην καρδιά της οικονομικής κρίσης να αγοράζω πορτοφόλι. Οξύμωρο, το λες και προκλητικό. Μακάρι να μου βγει γουρλίδικο και να είναι γεμάτο με αυτά τα χάρτινα χρωματιστά πραγματάκια που υπόσχονται να κάνουν καλύτερη τη ζωή μας, δίχως όμως τις περισσότερες φορές να το καταφέρνουν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου