Σάββατο, 23 Ιανουαρίου 2016

ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΜΠΙΛόγκ

365 (και βάλε) στιγμές

Ηταν πέρυσι παραμονές εκλογών (κάποιων βουλευτικών εκλογών γιατί έχουμε χάσει και το μέτρημα πια) όταν ξεκίνησα το ΜΠΙΛόγκ. Ενας χρόνος πέρασε κιόλας κι όμως μοιάζει σαν χθες, αλλά και σαν κάποτε πολύ παλιά. Ολον αυτόν τον χρόνο έζησα συμπυκνωμένα πράγματα που δεν έχω ζήσει την τελευταία 20ετία, όπως άλλωστε και η Ελλάδα, όπως ίσως κι εσύ.


365 ημέρες ΜΠΙΛόγκ είναι για μένα ευτυχία, μοιρασιά, ψυχοθεραπεία, έκφραση, ανάγκη, επιθυμία, στοργή, ξεγνοιασιά. Είναι το «παιδί» μου που χαίρομαι να το βλέπω να μεγαλώνει, να αποκτά νέους φίλους, να βρίσκει τον δρόμο του, με τα όποια εμπόδια της αρχής που με αποπροσανατόλισαν κάπως. Το ΜΠΙΛόγκ είμαι εγώ και πως αντιλαμβάνομαι τη ζωή, την καθημερινότητα, την πολιτική, την επικαιρότητα, τον κόσμο, τις σχέσεις, τη φύση, τα ταξίδια, την ιστορία, το παρελθόν, αλλά και το μέλλον. Το ΜΠΙΛόγκ όμως είσαι κι εσύ που μπορεί να με διαβάσεις κάποια στιγμή από το γραφείο, το σπίτι, το αυτοκίνητο, το μαγαζί σου. Και να συμφωνήσεις, ή να διαφωνήσεις. Να προβληματιστείς, ή να συγκινηθείς. Να ξεκαρδιστείς στα γέλια, ή να ταυτιστείς. Να στεναχωρεθείς, αλλά και να ανοίξει η καρδιά σου. Να βρεις έναν δικό σου άνθρωπο, φίλο, γείτονα...


Ενας χρόνος ΜΠΙΛόγκ είναι για μένα μεγάλη χαρά. Είναι πάνω από 20.000 views (θα μου πεις άλλοι έχουν τόσα και βάλε μέσα σε μια μέρα, δεν πειράζει εμείς είμαστε ακόμη... μωρά). Είναι λατρεία! Είναι αγάπη και πάνω από όλα είναι 100% Βασίλης!

Σας ευχαριστώ ρε ΜΠΙΛογκάκια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου