Τρίτη, 26 Ιανουαρίου 2016

ΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΚΟ ΣΤΟΝ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗ;

Εγκλημα στον... Βόρειο Πόλο

Μικρός πίστευα πολύ στον Άγιο Βασίλη και τον περίμενα πως και πως κάθε Πρωτοχρονιά για να μου φέρει ένα δώρο. Ακόμη και σήμερα -που έχω πια μεγαλώσει- πιστεύω πως ο καλός αυτός γεράκος με τη θετική του ενέργεια μπορεί την περίοδο των εορτών να μου φέρει ένα άλλου τύπου δώρο, να μου αλλάξει τη ζωή, το έχω δει να μου συμβαίνει και πιστεύω στις ιδιαίτερες δυνατότητές του. Με τον αγαπημένο αυτό κόκκινο Άγιο έχουμε ένα σπάνιο δέσιμο, ίσως επειδή τον έχω συνδέσει με τα παιδικά μου χρόνια και με ευτυχισμένες στιγμές της ζωής μου.


Οταν λοιπόν βλέπω να τον κακοποιούν θυμώνω, εξοργίζομαι, στεναχωριέμαι. Ποιος και γιατί να κάνει κακό σε έναν Άγιο Βασίλη (όσο κιτς κι αν είναι); Ισως πίσω από μια τέτοια πράξη να κρύβονται άσχημα παιδικά χρόνια. Ισως πάλι το «έγκλημα» να ήταν θέμα... αισθητικής! Το θέμα είναι πως ένας Αγιος Βασίλης βρέθηκε αποκεφαλισμένος στον Πειραιά και μαζί του ίσως αποκεφαλίστηκε και ένα κομμάτι της -ήδη- πληγωμένης μου αθωότητας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου