Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2016

ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΜΟΥ ΜΕΣΑ

Χαμόγελα... εφορίας

Χτες το βράδυ, ξυλιασμένος και απογοητευμένος από το νέο φορολογικό τσουνάμι που μας έρχεται, είπα να βάλω σε τάξη τα της εφορίας μου. Να ξεκαθαρίσω αποδείξεις, να ξεχωρίσω ΦΠΑ και ταυτότητες πληρωμών, να τους βάλω μια φωτιά να καούν τα ρημάδια! Είχα και τον λογιστή μου να μου λέει πως το υπουργείο Οικονομικών έχει ζητήσει οι δηλώσεις να γίνουν φέτος νωρίς, όπως δηλαδή και παλαιότερα, όπως δηλαδή σε ένα οργανωμένο κράτος (εμείς τι θέλουμε μ' αυτά δεν έχω καταλάβει), είδα και στις ειδήσεις πως ο φετινός ΕΝΦΙΑ, ξέρεις αυτός που καταργήθηκε, έρχεται μες στον Μάρτιο και με έπιασε απόγνωση!


Η Ανοιξη θα μας βρει με τις περσινές και τις προπέρσινες ρυθμίσεις και... καβάλα και τις φετινές, γιατί κι αυτές σε ρύθμιση θα μπουν. Εκλεισα βιβλία και φακέλους. Στοίβαξα και τις ήδη ξεθωριασμένες αποδείξεις του 2015. Α στο καλό. Δεν θα με πεθάνετε εσείς. Εγώ θα ζήσω γιατί το χρωστάω σε μένα! Πήγα στο σαλόνι, χάζεψα τις ξένες μου σειρές. Τι ωραία εκεί στον μαγικό κόσμο της ξένης τηλεόρασης. Οπου όλα είναι λυμένα και μόνο τα γκομενικά τους νοιάζουν! Εύγε! Αυτό θα κάνουμε κι εμείς εδώ: θα γκομενίσουμε και ας την εφορία να κουρεύεται!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου