Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου 2016

Η ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ... ΨΥΓΕΙΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ

Τα μαγνητάκια του χάους

Το ψυγείο μου ξεκίνησε να είναι μια... έκθεση με τα μαγνητάκια των χωρών που έχω επισκεφθεί, αλλά και κάποια ακόμη που μου έχουν κάνει δώρο φίλοι. Στην πορεία τα μαγνητάκια αυτά χρησιμοποιήθηκαν για να στηρίζουν λογαριασμούς, κοινόχρηστα, σημειώματα από την εφορία (ιχ), αλλά και τις ζωγραφιές της Μαριλένης και του Γιώργου. Σύντομα η πρόσοψη του ψυγείου μετατράπηκε σε ένα χάος που όμως βρίσκω πάντα αυτό που θέλω. Οταν όμως πραγματικά κοιτάζω!


Στο πάνω αριστερό μέρος του ψυγείου έχω φτιάξει εδώ και χρόνια με λέξεις - μαγνητάκια την πρόταση: «Σκέψου μια παραμυθένια, χρωματιστή έκπληξη»! Είχα καιρό να την παρατηρήσω και σήμερα το πρωί το μάτι μου έπεσε εκεί. Χαμογέλασα. Το μυαλό μου αμέσως απογειώθηκε και πήγε πολύ μακριά. Σε μια πόλη παραμυθένια. Σε κάθε της γωνιά κρυβόταν κι από μια έκπληξη. Κι εγώ ήμουν πολύ χαρούμενος και γελούσα, γελούσα πολύ.


Μετά τη μίνι εγκεφαλική μου απόδραση βέβαια έκανα ένα 100στάρι για να προλάβω το λεωφορείο για μετρό. Το χαμόγελο όμως δεν έφυγε από τα χείλη. Σκέψου κι εσύ λοιπόν κάτι παραμυθένιο για σήμερα και για κάθε μέρα και που ξέρεις μπορεί να το συναντήσεις στην επόμενη στροφή του δρόμου σου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου